موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10323
۰۸ آبان ۱۳۹۵

کودک‌ربایی که ساعتی پس از دستگیری سکته کرد

مرد ۴۴ ساله پس از ربودن کودک ۸ساله، درخواست ۱۰۰ میلیون تومان پول کرد اما پس از ۲۴ ساعت به دام افتاد. او پس از دستگیری، هنگام انتقال به اداره آگاهی جان باخت.
به گزارش کودک پرس ,ظهر چهارشنبه گذشته زني هراسان به اداره پليس رفت و گفت كه مردي به نام حميد فرزندش را گروگان گرفته و براي آزادي او 100ميليون تومان خواسته است. زن جوان مدعي بود كه پس از مرگ همسرش، با فرزندش زندگي مي‌كرده اما از مدتي قبل با حميد در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي آشنا شده و وي حالا با ربودن پسرش تهديد كرده كه اگر 100ميليون تومان دريافت نكند، او را خواهد كشت.

كارآگاهان از زن جوان خواستند به بهانه تحويل پول با گروگانگير قرار بگذارد و او براي اينكه حميد به موضوع مشكوك نشود با وي وارد مذاكره شد و در نهايت قرار شد 15ميليون تومان به او پرداخت كند. مرد آشنا بعدازظهر پنجشنبه در محل قرار در شهرستان دماوند حاضر شد و به اين ترتيب به دام پليس افتاد.

حميد پس از دستگيري به جرم خود اقرار كرد و گفت به‌خاطر بيكاري و مشكلات مالي نقشه آدم ربايي طراحي كرده تا از زن جوان پول بگيرد. او گفت طي 24ساعتي كه كودك در اختيارش بوده، او را در پارك نگه داشته و همانجا با هم خوابيده‌اند و به اين اميد بوده كه بعد از گرفتن پول، گروگان را آزاد كند.

او كه سابقه دار است و اعتياد هم دارد پس از دستگيري سوار خودروي انتقال متهمان شد تا به اداره آگاهي پايتخت برود. از سوي ديگر كودك 8ساله تحويل مادرش شد اما ساعتي بعد هنگامي كه خودروي متهمان در نزديكي اداره آگاهي تهران بود متهم داخل ماشين حالش خراب شد.

او كه سابقه بيماري قلبي هم داشت ناگهان از حال رفت و مأموران، اورژانس را خبر كردند. با حضور اورژانس و انجام معاينات مشخص شد كه متهم جان باخته و به‌احتمال زياد دچار سكته قلبي شده است. در چنين شرايطي گزارش مرگ وي در اختيار قاضي محسن مدير روستا، بازپرس جنايي تهران قرار گرفت و او در محل حادثه حاضر شد. با انجام بررسي‌ها، قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود.

منبع:خبرگزاری همشهری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار