موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1029
۲۱ مرداد ۱۳۹۵

شرکت 45 هزار کودک البرزی در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی

در این جشنواره کتاب اعترافات غلامان نوجوانان در رده سنی نوجوانان و کتاب دوست خوب کبوتران د‌رکودکان بوده است.

به گزارش کودک پرس،   مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با بیان اینکه از 21 نفر از برگزیدگان برتر جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر شدند، گفت: 45 هزار کودک در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمش‌الله فلاح در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی که عصر امروز  با حضور آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  در سالن باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت:  اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود:  جشنواره کتابخوانی رضوی  در سال‌های قبل توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد که با پیشنهاد نهاد کتابخانه‌ها طی انعقاد تفاهم نامه‌ای به اداره کل کتابخانه‌ها واگذار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز بیان کرد: در این جشنواره 3 کتاب با نام‌های کتاب علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در رده سنی بزرگسالان، کتاب اعترافات غلامان نوجوانان  در رده سنی نوجوانان و کتاب دوست خوب کبوتران د‌ر 10 کودکان بوده که  حدود 45 هزار نفر در رده سنی کودکان در این جشنواره  شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که از راه‌های دور در جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: در این اختتامیه از 21 نفر تقدیر ‌شد ‌که یک نفر از این تعداد  به مسابقات کشوری راه پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلین فلاح گفت: رمز موفقیت هر کشور و هر جامعه پیشرفته‌ای مطالعه کتاب است.

 

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار