موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
10212
۰۵ آبان ۱۳۹۵

مجموعه‌ای «پر از دانش و سرگرمی» برای بچه‌ها منتشر شد

مجموعه‌ «پر از دانش و سرگرمی»، شش جلد را در قالب کمیک استریپ شامل می‌شود که کودکان را با موضوعات علمی و تاریخی آشنا می‌کند.

به گزارش کودک پرس ,فیلیپ آردر  داستان‌های مجموعه‌ «خانه‌هنری» را در قالب کمک استیریپ روایت کرده است. او در این مجموعه سعی دارد، با اتفاقات خیال‌انگیز و عجیب و غریب، فهم موضوعات علمی و تاریخی را همراه با طنری هوشمندانه برای نوجوانان آسان و خنده‌دار کند؛ موضوعاتی همچون تاریخچه‌پیدایش دایناسورها، آناتومی بدن انسان، فضا و یا حتی بندپایان و مصری‌های باستان.

داستان‌های این مجموعه به همراه تصویرهای مایک گوردن بسیار خواندنیشده است. فیلیپ آردر سال‌هاست که برای کودکان می‌نویسد. او تاکنون بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب نوشته است و علاوه بر نویسندگی، در مجله‌ گاردین نیز برای کتاب‌های کودک و نوجوان نقد می نویسد. آردر تاکنون موفق به دریافت جوایز مختلفی از جمله جایزه‌ رولد دال شده است.

مجموعه کتاب‌های کمیک استریپ «خانه‌هنری»، شامل شش جلد با عناوین: «مصری‌های باستان»، «بندپایان چندش‌آور»، «شوالیه‌ها و قلعه‌ها»، «فضا»، «دایناسورها» و «بدن انسان» است. این مجموعه از سوی نشر پیدایش، با ترجمه‌ محمود مزینانی و با قیمت  ۱۱۰۰۰تومان برای هر جلد راهی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار