10152
۰۵ آبان ۱۳۹۵

تربیت کودک اجتماعی با کتاب ” رشد اجتماعی کودک من “

انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار کتاب " رشد اجتماعی کودک من " را در راستای ارائه راهکارهایی برای تربیت یک کودک اجتماعی منتشر و روانه بازار نشر کشور کرد.

به گزارش کودک پرس,این کتاب که با مضمون مهارت ها و روابط اجتماعی در کودکان تدوین شده، مبتنی بر چهار ستون اصلی شامل والدین، همسالان، مهد کودک و مدرسه و همچنین رسانه های جمعی می باشد که در قطع رقعی و شمارگانی معادل هزار و 500 نسخه با قیمت 50.000 ریال به بازار نشر کشور ارائه شده است.
کتاب «رشد اجتماعی کودک من» ضمن تبیین این مهم که توانایی برقراری ساده ارتباط با دیگران و رشد و نمو برای برقراری رابطه اجتماعی با دیگران شاخصه های اصلی رشد اجتماعی کودکان است، ابتدا به بررسی رشد اجتماعی کودک در مواجهه با رفتاری چون ناسازگاری، بی مسئولیتی، پرخاشگری، عدم رعایت هنجارهای اجتماعی، عدم مشارکت در کار گروهی، ناهماهنگی میان رشد جسمانی بارشد عاطفی و اجتماعی، عدم خودشناسی کامل می پردازد.
همچنین در بخش های دیگر این کتاب انعطاف، مسئولیت پذیری و شناخت در کودک را حاصل تربیت والدینی عنوان می کند که به درستی قدم در مسیر تحول اجتماعی کودک خود برداشته و داشتن روابط سالم و کمال آدمی را مبتنی بر شالوده آن از دوران کودکی عنوان می کند.
گفتنی است علاقه مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 0907652008 و سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار