10070
۰۴ آبان ۱۳۹۵

“سورپرایز” راه یافت به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

گروه نمایشی سپید و سیاه ملایر با نمایش "سورپرایز" به بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت.

به گزارش کودک پرس , منطقه همدان، نویسنده و کارگردان این نمایش سه‌شنبه 4 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر، گفت: بر اساس اعلام شورای انتخاب با ارزیابی آثار متقاضی 13 نمایش برای بخش‌های مسابقه تئاتر خردسالان و مسابقه تئاتر خیابانی در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پذیرفته شده که نمایش “سورپرایز” کار گروه نمایشی سپید و سیاه از ملایر نیز یکی از 6 نمایش منتخب در بخش مسابقه تئاتر خیابانی است.

مهدی حبیبی افزود: در این نمایش امید خاک‌کار به عنوان دستیار کارگردان و نرگس خاک‌کار، میلاد زنگنه، سعید حسین‌پور و علی حسینی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و کار نور و موسیقی با آرمان اکبری و تدارکات نمایش را نیز میلاد جعفرپور برعهده دارد.

وی ادامه داد: خلاصه نمایش “سورپرایز” از این قرار است که دو کودک دست به تجربیات جدیدی می‌زنند و سعی دارند از همه چیز سر در بیاورند اما در نهایت ….

حبیبی یادآورشد: گروه نمایشی سپید و سیاه ملایر سال گذشته نیز با نمایش “خانواده کارفینگل” به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی در بخش خیابانی و نمایش”خوان چندم؟” نوشته و کار نرگس خاک‌کار در بخش مسابقه تئاتر خیابانی حضور داشت.

گفتنی است؛ بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری شهرام کرمی، آذرماه سال 95 در شهر همدان برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار