198035
۱۲ اسفند ۱۳۹۷
در پردیس سینمایی کوروش؛

رونمایی اپلیکیشن کودک شگفت انگیز در دورهمی هشتم فعالان حوزه کودک و نوجوان

اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز یکی از جدیدترین محصولات شرکت همراهان آتیه پاسارگاد به عنوان نرم‌افزار کمک آموزشی مقطع ابتدایی است که مفاهیم دروس را در همه سطوح مقطع دبستان، در قالب انیمیشن‌های جذاب پوشش می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ،هشتمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ ۱۲ اسفند در سالن پردیس سینمایی کوروش برگزار شد. در این دورهمی بیش از ۲۶۰ نفر فعال حوزه کودک و نوجوان از مناطق مختلف کشور حضور بهم رساندند.

مسعود نظری منش مدیرعامل شرکت همراهان آتیه پاسارگاد گفت: ما تولید اپلیکیشن کودک شگفت انگیز را از یک محصول کوچک که فقط محتوای کمک آموزشی پیش دبستانی و کلاس اول را پوشش می داد شروع کردیم و به مرور محصول را طبق درخواست هایی که از طریق تماس های والدین دریافت می کردیم توسعه دادیم و اینجا بود که دیدیم بدون بودجه دولتی و حمایت وزیر هم میتوانیم محصول کاربر پسند تولید کرد فقط کافی است ما خودمان خودمان را به واسطه کار خوب معرفی کنیم.

نظری منش در دورهمی هشتم گفت: سال‌ها بود منتظر این همدلی بین شرکت‌های خصوصی بودم. تقریبا ۱۰ سال از تاسیس شرکت همراهان آتیه پاسارگاد می‌گذرد و پیرو اتفاق بدی که همان سال اول برای ما افتاد ( از دست دادن لینک‌های دولتی و پروژه‌های دولتی) به اجبار به نوآوری روی آوردیم و توانستیم ۱۰ سال بمانیم تا خودمان کانال‌های عرضه و معرفی محصول به بازار را از صفر تا صد بسازیم.
وی افزود: اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز یکی از جدیدترین محصولات شرکت همراهان آتیه پاسارگاد به عنوان نرم‌افزار کمک آموزشی مقطع ابتدایی است که مفاهیم دروس ریاضی، علوم، فارسی و نگارش را در همه سطوح مقطع دبستان (از کلاس اول تا ششم ابتدایی) را به صورت کامل و جذاب، در قالب انیمیشن‌های جذاب پوشش می دهد.
تمامی سطوح و مقاطع تحصیلی در نوع خود مهم هستند. اما آموزش ابتدایی به دلیل اینکه اولین مقطع یادگیری کودکان است، اهمیت ویژه‌ای دارد. از این رو کمبود یک نرم‌افزار مبتنی بر موبایل به عنوان ابزار کمک آموزشی دبستان در بین دانش‌آموزان احساس می‌شود که با بیانی ساده و جذاب مفاهیم را به آنها منتقل کند.
استفاده از تکنیک انتقال مفاهیم به‌ وسیله‌ی انیمیشن کمک می‌کند تا کودک شما از لحاظ ذهنی کاملا درگیر موضوع یادگیری باشد. جذابیت‌های دیداری و متحرک کمک می‌کند تا کودک شما با توجه به خاستگاه سنی خود، مطالب مختلف علمی را در یک فضای تعاملی و کودکانه بیاموزد.
در کنار انتقال انیمیشنی مفاهیم علمی به کودکان، امکان انجام تمرین و پرسش و پاسخ تعاملی نیز فراهم شده است تا با تکرار و تمرین، مطالب به خوبی در ذهن کودک شما باقی بماند. ضمن اینکه با استفاده از سوالات تعاملی، میزان توانایی کودک نیز سنجیده می‌شود.
بعد از ورود به اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز، خیلی ساده و سریع با چند گزینه رو‌به‌رو می‌‌شوید که با انتخاب هر درس وارد صفحه‌ی ویژه‌ی آن خواهید شد. شما امکان انتخاب یادگیری مفاهیم ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) را برای کودکان خود دارید.
بعد از ورود به صفحه‌ی هر درس می‌بینید که با شروع سال تحصیلی مطالب مربوط به هر ماه از سال به صورت دسته‌بندی شده به مدت یک سال از مهرماه تا شهریور ماه سال آینده تهیه شده است. یکی از نقاط قوت اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز این است که تمرین‌های این نرم‌افزار به صورت داستانک (داستان کوتاه) آماده شده تا کودک شما بتواند به راحتی با ان ارتباط برقرار کرده و درک درستی از مفاهیم آموزش داده شده داشته باشد و هر زمان که کودک احساس کند نیاز به تمرین یا مرور بخشی از سرفصل های درسی را دارد، به راحتی می‌تواند به مطالب ماه‌های گذشته دسترسی داشته باشد.

مدرس این دوره به صورت کاملا شیوا و به زبان کودکان مفاهیم اصلی را آموزش می‌دهد و این قابلیت وجود دارد که هر زمان مطالب، سرفصل‌ها و روش‌های آموزش‌وپرورش تغییر کند، اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز نیز مطابق با آن به‌روزرسانی شود.
شرکت همراهان آتیه پاسارگاد که بیش از 10 سال از تاسیس آن می‌گذرد، همواره تلاش کرده با شناسایی نیازهای آموزشی در بخش دولتی و خصوصی، راهکارهای خود را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستر نرم‌افزاری به مخاطبان منتقل کند تا بتوانند به صورت کاربردی و خلاقانه مشکلات خود را برطرف کنند.
یکی از دلایلی که باعث پیشرفت قابل توجه کودک شما می‌شود، حس همزادپنداری است که میان کودک و شخصیت های کارتونی داخل نرم‌افزار به نام های “آرش و آنا” ایجاد می‌شود.
اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز توانسته در کافه بازار امتیاز 4.7 را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت بالای کاربران این نرم‌افزار دارد.

لینک دانلود از کافه بازار؛

cafebazaar.ir/app/com.hamrahan.koodakeshegeftangiz/?l=fa

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار