موقعیت فعلی شما : خانه/کنوانسیون حقوق کودک
201660
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
شهاب الدین صابونچی:

از هلال احمر توسط مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تقدیر به عمل آمد

نخستین جلسه شورای اجرایی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، از فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده از جمله حضور تیم‌های سحر و انجام سایر فعالیت‌های اجتماع ‌محور تقدیر کرد.

به گزارش کودک پرس ، شهاب الدین صابونچی با اشاره به اینکه در نخستین جلسه شورای اجرایی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در سال جاری گزارشی از عملکرد جمعیت هلال احمر در خصوص کودکان و نوجوانان در استان های سیل زده ارائه شده است، گفت: اعضای حاضر در جلسه از اعزام تیم های سحر، ارسال نوشت افزار و سایر اقلام مورد نیاز کودکان و فعالیت های اجتماع محوری که درحال حاضر در این مناطق در جریان است، استقبال و تقدیر کردند.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر در مورد فراهم آوردن زمینه حضور داوطلبانه نوجوانان و کودکان در کنار عملیات پشتیبانی از سیل زدگان با رویکرد فرهنگی آموزشی که به نوبه خود می‌تواند الگوی مناسبی برای مشارکت های اجتماعی داوطلبانه باشد، مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه موضوع کودک و نوجوان در بحران ها از اهمیتی زیادی برخوردار است، گفت: در این جلسه سعی شد وضعیت بهداشت جسمی و روانی کودکان و مشکلات و نگرانی هایی که وجود دارد، مورد تاکید و توجه قرار گیرد که بر این اساس مقرر شد وزیر دادگستری به عنوان رئیس شورای اجرایی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، موضوعات را با دستگاه های مربوطه به صورت حضوری و مکاتبه ای پیگیری کند.

وزارت دادگستری مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در کشور است که شورای اجرایی این نهاد به ریاست وزیر دادگستری با شرکت نمایندگانی از دستگاه های مختلف و سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار