موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
8374
۱۳ مهر ۱۳۹۵

آغاز بکار،آتش نشانان خردسال افتخاری در یاسوج

محمد رستمی،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از آغاز فعالیت آتش نشانان خردسال افتخاری برای نخستین بار در یاسوج خبر داد.

به گزارش کودک پرس   آتش پاد سوم محمد رستمی در آئین آغاز بکار آتش‎نشانان خردسال یاسوج اظهار داشت: مرکز پیش دبستانی ماه و ستاره یاسوج به عنوان مجری طرح آتش نشانان افتخاری انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: بالا بردن سطح ایمنی در خانه و مدرسه، ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در مهد کودک‌ها از جمله هدف شکل گیری آتش نشانان افتخاری است و در این طرح مربیان سازمان آتش نشانی کار آموزش آتش نشانان کوچک را برعهده دارند.

رستمی با بیان اینکه این مربیان به زبان کودکانه آموزش‌های پیشگیری از حوادث و سوانح و چگونگی امداد رسانی در هنگام و قوع حوادث را به نونهالان مهد کودک‌ها ارائه می‎دهند تصریح کرد: در گام نخست این طرح 100 نونهال زیر پوشش قرار می‌گیرند.

مجری طرح آتش نشانان خردسال نیز در این ائین گفت: آموزش‌های ایمنی از حوادث و سوانح نیاز امروز مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی است .
فرشته اسماعیلی با اشاره به اینکه آموزشهای ایمنی سبب ارتقاء دانش کودکان شده و این مهم به اعضای خانواده‌ها منتقل می‌شود افزود: این آموزش‌ها به داشتن خانواده ایمن در جامعه شهری یاسوج کمک می‌کند.

 

منبع:   تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار