40040
۲۴ آبان ۱۳۹۶
در امارات؛

زهراسادات حسینی نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

زهرا سادات حسینی، نماینده جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، راهی دبی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، در ارزیابی حافظان کل دختر زیر 12 سال برای اعزام به دومین دوره مسابقات بین‌المللی بانوان امارات که شهریورماه سال جاری به همت کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، انجام شد، زهرا سادات حسینی؛ 10ساله از خراسان رضوی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نماینده اعزامی کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی امارات انتخاب شد.

زهرا سادات حسینی متولد فروردین 1386 شهرستان نیشابور از استان خراسان رضوی است که از سن 6 سالگی حفظ قرآن را آغاز و در 8 سالگی موفق شد حافظ کل قرآن کریم شود.

حسینی عنوان کرد: من همه تلاش خود را برای حضور در مسابقات امارات داشته‌ام و از همه مردم می‌خواهم که برایم دعا کنند. امیدوارم نماینده خوبی برای کشور باشم و افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران کسب کنم.

زهرا سادات حسینی چهارشنبه 24 آبان ماه به همراه مادرش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات به دبی سفر می‌کند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار