موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32768
۱۶ آبان ۱۳۹۶
آرمین ترکمندی؛

بازیگر نوجوان فیلم کوتاه «تک‌خوان» از نقش خود در این فیلم می‌گوید

آرمین ترکمندی، بازیگر نوجوان فیلم کوتاه «تک‌خوان» گفت: شخصیتی که نقش آن را در تک‌خوان بازی می‌کردم تا حدود زیادی شبیه به شخصیت خودم بود و شیطنت‌هایی از جنس خودم نیز در او وجود داشت.

به گزارش کودک پرس ، «آرمین ترکمندی»، بازیگر نوجوان فیلم کوتاه «تک‌خوان» که این روزها به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبارستیزی از شبکه‌های مختلف سیما در حال پخش است، به علاقه خود به دنیای بازیگری اشاره کرد و گفت: برای فراگیری بازیگری در کلاس‌های مؤسسه پانیذ ثبت‌نام کردم و پس از این‌ها بود که یک روز، آقای سیدمهدی حسینی کارگردان فیلم کوتاه تک‌خوان، به همراه آقای رمضانلو به مؤسسه ما آمدند و پس از انجام تست، من به عنوان بازیگر اصلی این فیلم کوتاه انتخاب شدم.

وی با بیان این که فیلمنامه اثر تک خوان، فیلمنامه‌ای بود که به خوبی توانستم با آن ارتباط برقرار کنم، اظهار داشت: شخصیتی که نقش آن را در تک‌خوان بازی می‌کردم تا حدود زیادی شبیه به شخصیت خودم بود و شیطنت هایی از جنس خودم نیز در او وجود داشت.

این بازیگر نوجوان با اشاره به روزهای سخت تصویربرداری و با بیان این که بخش قابل توجهی از تصویربرداری کار در راهپیمایی روز قدس انجام شد، گفت: به خاطر فضای گرم و صمیمانه حاکم بر کار، فضایی دوست داشتنی را در طول کار تجربه کردم.

وی با بیان این که سرودی زیبا در رابطه با استکبارستیزی، در طول فیلم اجرا می‎شود، گفت: فیلم تک خوان از آن دست فیلم کوتاه‌هایی است که حرف‌هایی برای گفتن دارد.

ترکمندی به مراحل پیش تولید این اثر اشاره کرد و افزود: پیش از شروع فیلمبرداری حدود یک هفته‌ای با آقای زین العابدین تقی‌پور کارهای تمرینی و خوانش سرود داشتیم که تأثیر بسیاری در ایفای بهتر نقشم داشت.

گفتنی است، فیلم کوتاه تک خوان از تولیدات مدرسه سینمایی عمار، به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و کارگردانی سید مهدی حسینی است که همزمان با فرارسیدن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد.

این فیلم داستانی، ماجرای پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که قرار است در روز راهپیمایی و به صورت زنده به همراه گروه سرود مدرسه‌شان، برای مردم، اجرا داشته باشند. بازیگوشی‌ها و شیطنت های این پسربچه که خط اصلی داستان را شکل می‌دهد، سبب می‌شود تا اتفاقاتی در مسیر راهپیمایی، اجرای او را با مشکلات و موانعی روبرو کند.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه: تدوین و اصلاح رنگ و نور سیاوش کردجان، تصویربردار، مصطفی بافرونی، صداگذار، محمدحسین ابراهیمی است.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار