32266
۱۳ آبان ۱۳۹۶
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا»

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان از برگزاری نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» در رشت خبر داد و گفت: نقاشی صورت کودک و عکس سلفی متناسب با روز ۱۳ آبان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و نیز سالروز تسخیر لانه جاسوسی در تشریح برنامه های ۱۳ آبان، اظهار کرد: اعضای منتخب تشکل های دانش‌آموزی با استاندار گیلان دیدار می کنند.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «مرگ بر آمریکا» ویژه مقطع متوسطه اول و دوم و مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» جهت شرکت عموم مردم خبر داد و افزود: نمایشگاه پوستر «تاریخ مستطاب آمریکا» نیز از ۱۲ آبان ماه جاری به مدت یک هفته در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء(صلی‌الله علیه و آله و سلم) رشت برگزار می شود.

 

تقوی اضافه کرد: همچنین نمایشگاه نقاشی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در روز راهپیمایی۱۳ آبان برگزار می شود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیانیه مشترک اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی استان گیلان در نماز جمعه این هفته قرائت می شود، خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی سلفی نیز در روز راهپیمایی ۱۳ آبان با عنوان «مرگ شیطان نزدیک است» برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت تصویر خود را به ربات تلگرامی @selfi_gilanbot می توانند ارسال کنند.

 

تقوی با بیان اینکه نقاشی چهره کودک نیز در فضای مجازی، برگزار می شود، گفت: مسابقه گریم کودک متناسب با روز ۱۳ آبان باید باشد و علاقمندان جهت شرکت در مسابقه فرصت دارند تا عکس چهره کودک خود را تا ۲۰ آبان برای ربات تلگرامی به آدرس @koodak_girimbot ارسال کنند.

 

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است، گفت: تجدید میثاق دانش‌آموزان گیلانی با میرزاکوچک‌خان جنگلی به عنوان نماد استکبار ستیزی، قرائت وصایای شهدای دانش‌آموز با محوریت استکبار ستیزی، نشست های بصیرت افزایی در راستای معرفی استکبار و چگونگی مقابله با آن و حضور دانش‌آموزان اتحادیه در برنامه تلویزیونی «شجره طیبه» از برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این ایام است.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار