31196
۰۶ آبان ۱۳۹۶
گروگان گیری

آزادی کودک 7 ساله از چنگال آدم‌ ربایان مسلح

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک کودک 7 ساله ذهکلوتی که اول مهر سال جاری متقارن با بازگشایی مدارس به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد فروغی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی، دستگاه قضائی بلافاصله با حساسیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار جدی قرار داد و دستورات قضائی لازم صادر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات اولیه در این زمینه مشخص کرد، گروگان‌گیران به‌صورت مسلحانه و توسط دودستگاه پژوه 405 اقدام به ربایش این کودک از مقابل درب منزل وی کردند.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان بیان داشت: سرانجام طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دو نفر از گروگان‌گیران مسلح در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان دستگیر می‌شود و در بازجویی‌های اولیه مشخص می‌شود،کودک ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

فروغی خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضائی و انتظامی و با همکاری ریش‌سفیدان محلی و سران طوایف شامگاه گذشته کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه اصلی این حادثه اختلافات مالی بوده است، بیان کرد: آدم‌ربایان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در پرونده ادامه دارد.

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار