30901
۰۴ آبان ۱۳۹۶
مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار خبر داد؛

درمان ۱۲۰ کودک سرطانی در مراکز درمانی اراک

حامد صوفی مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۰ کودک تحت درمان هستند که روزانه به طور میانگین ۱۷کودک در این مکان بستری هستند.

به گزارش کودک پرس ، حامد صوفی مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار در حاشیه افتتاحیه این موسسه که با حضور مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: هدف اصلی ما این است که خدماتی را به طور مستقیم به کودکان ارائه دهیم.

وی افزود: بخش ویژه اطفال و نیاز اصلی آنها تامین پوشک، مکمل غذایی، خدمات مددکاری و هم مشاوره به والدین این کودکان در ابتدا است زیرا این یک بیماری سنگین است که مردم آگاهی کمی از آن دارند و نیاز به یک اطلاع رسانی صحیح دارند که بر این اساس هفت روز هفته را از سویکانون آموزش کودکان افراد مشاوره می‌گیرند و برای این افراد مربی‌های با دانش فرستاده می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار تصریح کرد: اکنون حدود 120 کودک تحت درمان هستند که روزانه به طور میانگین 17کودک در این مکان بستری هستند و ظرفیت بیمارستان هم 18 تخت است و این جا حدود 60 درصد بیماران ما از شهرهای اطراف به این بیمارستان می‌آیند مانند لرستان.

صوفی بیان کرد: از نیازهای اصلی ما حمایت مالی است به سبب بحث نیازهای روزانه این کودکان مانند داروهای خاص و مکمل غذایی و پوشک این کودکان است و همچنین بحث تجهیز بیمارستان و تکمیل طرح پمپ‌های شیمی درمانی است که این پمپ‌ها سبب کیفیت بیشتر تزریق دارو می‌شوند که تعدادی را ما اکنون خریداری کرده ایم که در سطح کشور هم کیفیت از این دستگاه استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است تا بتوانیم این طرح را ادامه دهیم و هزینه این پمپ‌ها 80 هزار تومان برای یک پمپ است که یک‌بار مصرف هستند و تا 72 ساعت می‌توان از آن ها استفاده کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه حامی یار عنوان کرد: یکی از نیازهای مبرم ما بحث دفتر مرکزی است و ترجیح می‌دهیم نزدیک به بیمارستان باشد که برای جذب خیران و جلب حمایت‌های مردمی است و از مسئولان می‌خواهیم این امکان را برای ما فراهم کنند.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار