30617
۰۳ آبان ۱۳۹۶
اردوهای راهیان نور

اعزام ۱۸ هزار دانش آموز اصفهانی به اردوهای راهیان نور

مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی اصفهان گفت: ۱۸ هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی دهم و یازدهم برای اعزام به اردوهای راهیان نور ثبت نام کرده‌اند و تاکنون از میان دختران یک‌هزار نفر اعزام شدند و ۲هزار و ۵۰۰ نفر دیگر هم تا آبان ماه اعزام خواهند شد.

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی محمدقاسمی پیرامون اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی اظهار داشت: اردوهای دانش‌ آموزی دختران از 26 مهرماه آغاز شده و تا 8 آبان ماه ادامه خواهد داشت به صورتی که در روزهای زوج از کل استان روزانه 8 دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام می‌شوند.

وی پیرامون مناطق عملیاتی بازدیدکنندگان بیان کرد: دانش آموزان در این سفر 4 روزه از مناطق عملیاتی اندیمشک، سد کرخه، دشت عباس و امامزاده عباس، شرهانی، دهلران، قلاویزان، موسیان بازدید خواهند داشت.

مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی با بیان اینکه در پایان سفر برای دانش آموزان مراسم اختتامیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در طول سفر از دانش آموزان خواسته می‌شود تا دلنوشته‌های شهدایی را خود را به دست خادمان برسانند تا در مراسم اختتامیه از میان آن آثار برگزیده را انتخاب کنند همچنین بهترین عکس سلفی که دانش آموزان گرفته‌اند انتخاب و در کانال شبکه اجتماعی سروش که برای اردو ساخته شده، منتشر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن تولد در مراسم اختتامیه خاطر نشان کرد: یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اختتامیه برگزاری جشن تولد برای افرادی است که در این چند روز سفر بدنیا آمده‌اند همچنین برای شرکت کنندگانی که اولین حضور خود در مناطق را تجربه می‌کنند جشن تولد یک سالگی برگزار می‌شود.

محمدقاسمی افزود: همچنین در طول سفر هر اتوبوس یک سرود را تمرین کرده و بهترین گروه سرود در مراسم اختتامیه اجرا خواهند کرد، قرعه کشی سفر مشهد در اختتامیه هم یکی دیگر از بخش‌های جذاب برنامه است.

وی درارتباط با خدمات ارائه شده در طول سفر اظهار داشت: در طول سفر در هر اتوبوس یک راوی، روحانی حضور خواهند داشت همچنین در خود مناطق و یادمان‌ها نیز راویان حضور پیدا می‌کنند در یادمان شرهانی و قلاویز نیز مراسم‌های خاصی با رویکرد شهدای گمنام برگزار می‌شود.

مسئول اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه اردوهای راهیان نور امسال حضور فرهنگیان در هر اتوبوس است به گونه‌ای که در اتوبوس‌ها 2 یا 3 نفر از اولیا و مربیان مدارس به عنوان سرپرست اردو به همراه خادمان بسیجی حضور خواهند داشت تا نظارت بیشتری بر سفر داشته باشند.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار