30086
۰۱ آبان ۱۳۹۶
در پی اهدای کبد توسط خبرنگار تسنیم صورت گرفت؛

تقدیر رئیس سازمان بسیج رسانه از خبرنگاری که عضو خود را به کودک دو ساله اهدا کرد

رئیس سازمان بسیج رسانه در پی اقدام انسان‌دوستانه خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان که بخشی از کبد خود را به کودک دوساله اهداء کرد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کودک پرس ، در پی اقدام‌ انسان‌دوستانه خبرنگار خبرگزاری تسنیم در زنجان که بخشی از کبد خود را به یک کودک دو ساله اهداء کرد، رئیس سازمان بسیج رسانه ضمن گفت‌وگو با این خبرنگار بسیجی، از این عمل انسانی و اخلاقی وی به‌نمایندگی از اصحاب رسانه، تشکر و قدردانی کرد.

مسعود بصیری در این باره اظهار کرد: روحیه ایثار و از خودگذشتگی، میراث شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که نسل به نسل در کالبد جامعه اسلامی ایرانی دست به دست شده و این بار تجلی آن در وجود یکی از اصحاب رسانه که با از خودگذشتگی، حیات‌بخش کودکی معصوم شد به‌وضوح قابل مشاهده است.

 

وی افزود: جهادگران در هر عرصه‌ای، میراث‌دار باکری و همت هستند؛ وارث آوینی که تعهد را در جوهر ریخت و از خود گذشتگی را قلم زد و در مسیر احیای روحیه نوع‌دوستی وجود خود را همانند رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس به مخاطره انداخت و رزمایشی زیبا با رمز از جان گذشتن اجرا کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: جامعه کنونی ما به‌شدت نیازمند چنین حرکتهایی است و اینجانب ضمن الگو دانستن اینگونه جهادگریها برای فرید حائری از خداوند مهربان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم همچنین از دست‌اندرکاران این کار ارزشی، پزشک، کادر پزشکی، بیمارستان شیراز و سایر عوامل تشکر می‌کنم.

 

شایان ذکر است فرید حائری؛ خبرنگار تسنیم در زنجان عصر روز 17 مهر در بیمارستان پیوند بوعلی سینای شیراز مورد عمل جراحی پیوند و اهدا کبد قرار گرفت که این عمل جراحی با موفقیت انجام شد و در حال حاضر حال عمومی وی به‌گفته پزشکان معالج رضایت‌بخش است.

حائری که کبدش را به یک کودک 1.5 ساله پیوند زده‌اند، هدف از اقدام خود را نجات جان یک بیمار عنوان کرد و اظهار داشت: بنی‌آدم اعضای یکدیگر هستند و باید به‌سمتی حرکت کنیم که این مهم روز به روز در عرصه‌های مختلف زندگی محقق شده و به این مهم دست یابیم.

 

این خبرنگار نیک‌اندیش زنجانی بیان کرد: آنچه باید امروز مورد توجه قرار گیرد، حس نوع‌دوستی افراد جامعه نسبت به یکدیگر است و نباید این حس خوب به فراموشی سپرده شود.

حائری تصریح کرد: خدمت به یکدیگر سابقه دیرینه در فرهنگ و دین ما دارد و باید طوری در جامعه نهادینه باشد که بتوانیم در نسل امروز نیز این فرهنگ را ترویج دهیم و آنان در این موضوع همانند نسل‌های گذشته بیشتر سهیم باشند.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار