29785
۳۰ مهر ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز گفت؛

90 کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) نگه داری می شوند

معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز گفت: اکثر کودکانی که در شیرخوارگاه امام علی(ع) نگهداری می‌شوند، بدسرپرست هستند.مهشید موقراظهار کرد: در حال حاضر 90 کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) نگهداری می‌‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز گفت: این کودکان با بهترین شرایط در بخش‌های مختلف نگهداری می‌شوند و از خدمات مختلف آموزشی، اجتماعی، تربیتی و … بهره‌مند می‌شوند.

موقر با اشاره به نظارت بر کمیت و کیفیت خدماتی که مربیان به این کودکان ارائه می‌دهند، خاطر نشان کرد: کیفیت خدمات‌رسانی مربیان این مرکز به کودکان به طور مرتب ارزیابی می‌شود.

این مسئول افزود: فرم‌هایی برای ارزیابی نحوه فعالیت این مربیان ایجاد شده که توسط ناظران بهزیستی تکمیل می‌شود واگر مربی‌‌ شایستگی‌های لازم را کسب نکند، از ادامه همکاری آنها با این مرکز خودداری می‌‌شود.

معاون اجتماعی بهزیستی البرز افزود: اکثر این مربیان از مادران تحت پوشش بهزیستی هستند و برای آنها دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار می‌شود تا کودکان  را به بهترین شکل تربیت کنند.

موقر با اشاره به وضعیت کودکانی که در این شیرخوارگاه نگهداری می‌شوند، تصریح کرد: اکثر این بچه‌ها بدسرپرست هستند و امکان واگذاری آنها به خانواده های دیگر وجود ندارد.

وی گفت: تنها کودکانی که فاقد سرپرست هستند می‌توانند به فرزندخواندگی پذیرفته شوند و در غیر این صورت سیستم قضایی امکان واگذاری آنها را نمی‌دهد.

 

 

 

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظر برای "90 کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) نگه داری می شوند"

چگونه میشود کودکی مطعلق بخودمان است از بهزیستی بگیریم

چرا فرزنده های که پدر ومادر دارنده به پدر ومادرشلن تهویل داده نمیشوند

آخرین اخبار