29695
۳۰ مهر ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام حشمت‌الله بیاتیان گفت؛

گفتمان‌های دینی در سطح ۲ هزار دانش‌آموز شهرستان ازنا برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا از برگزاری گفتمان های دینی در سطح دو هزار دانش آموز این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام حشمت‌الله بیاتیان گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر روحانیون مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ازنا اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این راستا تعداد ۲۹ روحانی مبلغ شامل ۱۷ روحانی مرد و ۱۲ بانوی مبلغه به مناطق مختلف شهرستان ازنا اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا با اشاره به این‌که ماه‌های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و معرفی اسلامی ناب به جهانیان است، اظهار کرد: شور عزاداری محرم باید با شعور همراه باشد.

حجت الاسلام بیاتیان ادامه داد: در این راستا هیئت‌های مذهبی و مداحان باید با برنامه‌ریزی مناسب مراسم عزاداری حسینی را برگزار کنند.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با ورود هرگونه خرافه به آئین عزاداری حسینی، تأکید کرد: مداحان اهل‌ بیت(ع) و مسئولان هیئت‌های مذهبی باید در این راستا هوشیار باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا با اشاره به این‌که دشمنان به‌دنبال شبهه‌افکنی در دین و ایجاد خرافه‌ هستند، بیان کرد: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی و هوشیاری در ورود بدعت‌ها و خرافه‌ها مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان‌های دینی، عنوان کرد: اداره‌ تبلیغات اسلامی در طول سال جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان‌های دینی را برای نسل جوان و نوجوان جامعه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا گفتمان‌های دینی را با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز این شهرستان برگزار کرده است، ادامه داد: این گفتمان‌ها با موضوعات حجاب و عفاف، مباحث مرتبط با نماز، ولایت فقیه، سیره اهل‌بیت(ع) و طرح مباحث دین‌گرایی و دین‌گریزی در بین جوانان، گرایش به فرقه‌های انحرافی و پیامدهای آن و تهاجم فرهنگی دشمنان برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار کرد: این گفتمان‌ها با هدف بینش و آگاهی دادن به نوجوانان و مقابله با دسیسه‌های دشمنان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بیاتیان عنوان کرد: در طول ماه‌های محرم وصفر نیز با هماهنگی آموزش و پرورش این شهرستان گفتمان‌های دینی با موضوع عاشورا، بصیرت، حجاب و عفاف، شبکه‌های ماهواره‌ای و… برگزار می‌شود.

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار