28602
۲۵ مهر ۱۳۹۶
تئاتر کودک و نوجوان

حضور 400 هنرمند داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور 400 هنرمند داخلی و خارجی در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس، مجید فروتن معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ما با اشاره به اینکه امسال بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از دهم لغایت هفدهم آذر ماه برگزار خواهد شد،گفت:افتتاحیه این جشنواره همزمان با هفته وحدت واختتامیه آن در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) می باشد.

وی با بیان اینکه امسال شمار آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره 25 درصد رشد داشته است،خاطرنشان کرد:جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امسال در بخش های کودک،نوجوان،خیابانی،دانش آموزی،خردسال،بین الملل،کارگاه ها و نشست های تخصصی ،مقالات و بخش نمایشنامه نویسی برگزار میگردد.

فروتن با اذعان به اینکه پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز رونمایی میشود، عنوان کرد:این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ابتدائی پسرانه برهان برزین در شهرک اندیشه همدان برگزار میشود.

وی همچنین یادآور شد:امسال جشنواره تئاتر کودک ونوجوان با تاکید بر محتوای آثارهنری ، آموزش محوری وتقویت بخش بین الملل پی گرفته می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این جشنواره به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد،خاطرنشان کرد:هنرمندان بخش ویژه همدان در تمامی شهرستانهای استان اجرا خواهند داشت و از این طریق تمامی کودکان و نوجوان استان در شور و نشاط حاصل از برگزاری جشنواره سهیم می شوند.

مجید فروتن همچنین بیان کرد: در جشنواره پیش رو “زهرا کاظمی”از کارگردانان حوزه تئاتر کودک و نوجوان دبری جشنواره را عهده دار است.

وی در ادامه از حضور 400 میهمان داخلی و خارجی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیش رو خبر داد و گفت:به زودی اسامی کشورهای شرکت کننده در این جشنواره اعلام خواهد شد.

 

 

منبع:نافع

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار