26361
۱۲ مهر ۱۳۹۶
حمیدرضا رحیمیان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر خبر داد؛

کلاس آموزشی برای ۱۰۰ تن از کودکان و دانش‌آموزان به‌منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامسر از برگزاری کلاس برای ۱۰۰ تن از کودکان و دانش‌آموزان به‌منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آشنایی با اهمیت این منابع خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا رحیمیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به‌منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آشنایی با اهمیت این منابع برای بیش از 100 تن از کودکان و دانش‌آموزان کلاس ترویجی برگزار شد، اظهار کرد: اینن کلاس‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل این کانون برپا شد.

وی با اعلام اینکه در این دوره‌ها، کودکان و دانش‌آموزان عضو کانون به همراه اولیاء حضور داشتند، افزود: از آنجایی که بر این باوریم فرهنگ‌سازی می‌بایست از دوران کودکی آغاز شود، بنابراین بیان اهمیت و جایگاه زیست محیطی منابع طبیعی با زبان ساده توسط کارشناسان منابع طبیعی بازگو شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر تصریح کرد: در این راستا مسائل زیست‌محیطی و منابع طبیعی و نیز آشنایی با انواع آفات و بیماری‌های شایع درختان جنگلی و شیوه‌های مبارزه با آنها و ریختار گیاهی منطقه تشریح شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به‌منظور ضرورت حفظ منابع طبیعی برخی از دوره‌های ترویجی همراه با بازدید میدانی در جنگل‌های منطقه برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

رحیمیان عنوان کرد: این دوره‌ها دو روز در هفته و طی 24 جلسه در فصل تابستان برگزار شد که برای تمامی شرکت‌کنندگان نیز کارت همیار طبیعت صادر می‌شود.

وی برگزاری این دوره‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قرار است با همکاری اداره آموزش و پرورش رامسر برگزاری این دوره‌ها را در سطح مقاطع مختلف تحصیلی نیز برگزار کنیم.

 

منبع: موج نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار