24770
۰۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی خبرداد:

برگزاری هفته ملی کودک با عنوان: کودک، زیر چتر ایمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورا در مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، 

هادی یوسف زاده با اشاره به محوریت کانون در این رویداد مهم فرهنگی، بر ضرورت توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور در سایه ارزش‌های مورد انتظار جامعه و تربیت صحیح آن‌ها برای ورود به عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی تاکید کرد.

وی تاکید کرد: جلب توجه افکارعمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و خواسته‌های کودکان امروز از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی کودک است که امسال با شعار ‘هر کودک نشانی خداست’ از 15 تا 21 مهرماه همزمان با سراسر کشور، در استان برگزار می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کانون استان ضمن حضور فعال و گسترده در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس، برنامه ها و فعالیت‌های متنوعی را در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ایثار و شهادت اجرا می کند.

 

8 اکتبر روز جهانی کودک امسال با 16 مهر مصادف شده است.
شورای برنامه ریزی هفته ملی کودک روزهای این هفته را با عنوان های ‘کودک، زیر چتر ایمان’ ، ‘کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی’، ‘کودک سلامت و ایمنی’ و ‘کودک و فن‌آوری‌های نوین’ ، ‘کودک، کتاب و محصولات فرهنگی’ و ‘مفهوم کودکی’ نام گذاری کرده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان آذربایجان‌شرقی دارای 30 مرکز فرهنگی، هنری شامل 25 مرکز ثابت 1 مرکز سیار شهری، 1 مرکز سیار روستایی و 3 کتابخانه پستی است.

 

منبع: نصر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار