24251
۲۹ شهریور ۱۳۹۶

مجازات قاتل بی رحم آتنا

با به فرجام رسیدن این پرونده، قاتل بی رحم کودک معصوم پارس آبادی به زودی و در روزهای آتی در ملا عام به مجازات اقدامات خود خواهد رسید.

به گزارش کودک پرس ،اسمائیل رنگرز مردی ۴۰ ساله بود که آتنای کوچک و پدرش را از مدت‌ها قبل می‌شناخت…زمانی که خبر مفقودی این کودک معصوم به پلیس گزارش شد؛ بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند آتنا در محدوده مغازه قاتل ناپدید شده‌، ولی لحظه ورود او به مغازه در هیچ دوربینی به ثبت نرسیده است. با این حال همه ماموران نیروی انتظامی،‌ ماموران امدادی هلال احمر،‌ دادستانی و سایر دستگاه‌ها مانند آتش نشانی و … بلافاصله وارد عمل شده و هر جایی را که احتمال می دادند می‌توانند به نتیجه ای دست پیدا کنند، بازرسی و جستجو کردند.

در کنار جستجوها، با توجه به اینکه شک پلیس به اسماعیل به عنوان فردی سابقه دار بیش از پیش شده بود؛ سریعا جهت بازجویی دستگیر گردیده و طی هماهنگی قضایی روانه زندان شد.

در همان روز دستگیری رنگرز قاتل؛ منزل او توسط کارآگاهان مورد بازرسی قرار گرفت، اما پلیس از وجود پارکینگی که قاتل در مکانی نزدیک در اختیار داشته باخبر نبود.

با بررسیهای فنی و تخصصی پلیس مشخص شد قاتل از زندان با همسرش تماس برقرار نموده و خواسته که نسبت به امحا مواد مخدر نگهداری شده در پارکینگ اقدام نماید.

همسر اسماعیل رنگرز پس از پیدا کردن بشکه‌ای که جسد در آن قرار داشته و بوی تعفن می‌داده، برادر قاتل را در جریان قرار می‌دهد و او نیز جسد را از درون بشکه کشف و بلافاصله پلیس را مطلع کرده و این اقدام وی، عدم همدستی او با قاتل را نشان می دهد.

با تحقق نتیجه اولیه و اطمینان پلیس از وقوع قتل توسط اسماعیل، فصل تازه ای از تحقیقات از این شیطان انسان نما آغاز و فرزند ایران “آتنای معصوم” با حضور انبوه جمعیت داغدار در پارس‌آباد مغان به خاک سپرده شد

در نهایت متهم به ارتکاب قتل اعتراف کرد و حسب دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛ رسیدگی به موضوع به صورت فوق العاده و خارج از نوبت انجام و بالاخره حکم اعدم وی در ملا عام صادر و توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید تا اندکی از غم و اندوه ملت ایران و علی الخصوص استان اردبیل و شهرستان پارس آباد و به ویژه خانواده این عزیز از دست رفته کاسته شود.

چیزی که در اینجا حائز اهمیت است، شناسایی سریع قاتل توسط پلیس و دستگیری وی، تلاشهای کلیه یگانهای انتظامی و امدادی برای یافتن سایر سرنخهای احتمالی، همت و همکاری دستگاه محترم قضایی برای فرجام رسی سریع پرونده و پیگیری قاطع اولیای دم بود.

 

 

منبع:ساوالان خبر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار