موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
203176
۲۶ مرداد ۱۳۹۸

ثبت نام در نمایشگاه اسباب بازی

ثبت نام مشارکت کنندگان (غرفه) اولین نمایشگاه تخصصی و ترویجی اسباب بازی و بازی های کودکان و نوجوانان آغاز شد. به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه اسباب بازی و بازی های فکری، این نمایشگاه برای نخستین بار در 3 بخش عرضه مستقیم تولیدات داخلی، ترویج بازی های منتخب و برنامه های جنبی از 28 مرداد ماه […]

ثبت نام مشارکت کنندگان (غرفه) اولین نمایشگاه تخصصی و ترویجی اسباب بازی و بازی های کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه اسباب بازی و بازی های فکری، این نمایشگاه برای نخستین بار در 3 بخش عرضه مستقیم تولیدات داخلی، ترویج بازی های منتخب و برنامه های جنبی از 28 مرداد ماه تا 4 شهریور ماه 98 در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار خواهد شد که ثبت نام غرفه های شرکت کننده در بخش عرضه محصولات از 8 مرداد ماه سال جاری از طریق وب سایت www.ci-fair.ir  و ستاد برگزاری به شماره 32121425-031 در حال انجام است.

در بخش ترویجی این نمایشگاه، مخاطب کودکان و نوجوانان و خانواده ها از نظر نحوه انتخاب انواع اسباب بازی و بازی های فکری مورد ارزیابی، آموزش و هدایت قرار خواهند گرفت.

همچنین در بخش عرضه مستقیم بالغ بر 40 تولید کننده و ایده پرداز داخلی با هدف رونق تولید داخلی به عرضه محصولات استاندارد خود و رونمایی از تعدادی بازی جدید خواهند پرداخت.

بنابر این گزارش برنامه های جنبی این رویداد نیز شامل: برنامه های سرگرمی، کارگاه های آموزشی ویژه مربیان، خانواده و کودک، مسابقات فردی و گروهی و… نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است این نمایشگاه به همت شرکت سامان گستر اصفهان و حمایت ستاد فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و انجمن تولید کنندگان اسباب بازی ایران برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار