201556
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان: 

وجود 60 کودک بدون حامی در طرح محسنین استان سمنان

رضوی با اشاره به وجود 60 کودک بدون حامی در طرح محسنین استان سمنان، خاطرنشان کرد: تلاش می شود این کودکان تا پایان ماه رمضان دارای حامی شوند.

به گزارش کودک پرس ، «سید جواد رضوی» از برگزاری جشن آرزوها در شهرستان‌های استان سمنان خبر د داد و گفت: آرزوی ۸۰۰ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت: درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمنداست که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه ابی نوشته می شود و کودکان از خیرین می خواهند با دست های سخاوتمند شان، آرزوها را بر آورده کنند.
وی گفت: آرزوهای این تعداد کودک یتیم و نیازمند در قالب نامه هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع آوری شده که خیران با انتخاب هر یک از این دست نوشته ها، آرزوی آنها را برآورده می کنند.
رضوی افزود: بعد از مشخص شدن آرزو و نیاز این کودکان، خیران می توانند نسبت به برآورده کردن و تهیه آن اقدام و خودشان آن را به این کودکان تحویل دهند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در ادامه به برنامه‌های فرهنگی این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره داشت وافزود:تهیه سبد کالا برای 12 هزار و 200 خانوار، برپایی پایگاه های حامی یابی در 28 نطقه استان و 30 سفره اطعام، توزیع بیش از 30 هزار وعده غذایی گرم، اجرای طرح سبد مهربانی در فروشگاه های زنجیره ای، طرح مفتاح الجنه از جمله برنامه های این نهاد در ماه رمضان امسال است.
وی با اشاره به وجود 60 کودک بدون حامی در طرح محسنین استان سمنان، خاطرنشان کرد: تلاش می شود این کودکان تا پایان ماه رمضان دارای حامی شوند.
رضوی بابیان اینکه در سال گذشته حامیان استان سمنان هشت  میلیارد و ۲۶۰میلیون تومان به فرزندان خود در طرح محسنین، اکرام ایتام و شفا  کمک کردند تصریح کرد: از این مجموع پنج میلیارد تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام بوده است.
منبع: خبرگزاری شبستان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار