200926
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت خصوصی همراهان آتیه پاسارگاد؛

شرکت همراهان آتیه پاسارگاد محصول آموزشی خود را در اختیار کودکان سیل زده می‌گذارد

نظری منش : ما محصولی با محتوای کل دروس اول تا ششم دبستان را بصورت انیمیشن تولید کردیم، خیلی هم جذاب و آموزش دهنده و سرگرم کننده است، خوشحال می‌شویم این محصول را در اختیار کودکان سیل زده بگذاریم.

به گزارش کودک پرس ، در نهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان که نهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، مسعود نظری منش مدیرعامل شرکت خصوصی همراهان آتیه پاسارگاد گفت: کار مجموعه ما تولید محتوای آموزشی است. تجربیات خوبی در حوزه برگزاری جشنواره در سطح کشور داریم. حالا با فرمایشات آقای اوحدی و اینکه خیلی نزدیکتر با این اتفاق سیل آشنا شدم به ذهنم رسید که با توجه به اینکه تجربه‌ ما آموزش الکترونیک است، الان می‌تواند کاملا آن فقدان زیرساخت‌های آموزشی را جبران کند بعلاوه اینکه روی تمامی تبلت‌ها به کمک پوشش تلفن همراه، آموزش الکترونیکی می‌توان داد.

نطری منش افزود: ما محصولی با محتوای  کل دروس اول تا ششم دبستان را بصورت انیمیشن تولید کردیم، خیلی هم جذاب و آموزش دهنده و سرگرم کننده هم هستند، خوشحال میشویم این محصول را در اختیار کودکان سیل زده بگذاریم، بعلاوه اینکه پیشنهاد می‌کنم در این وضعیت برای کمک به خود کودکان و نوجوانان، کودک و نوجوان را به خدمت گرفت و همچنین کودکان و نوجوانان سیل زده هم می‌توانند برای بچه‌های سایر مناطق کشور حرفی برای گفتن داشته باشند و تبادل تجربه داشته باشند. بقول معروف در این فعالیت فرهنگی یک اتفاق معکوسی را هم رقم زد که حالا فکر می‌کنم از تجربیات ما حداقل در برگزاری جشنواره‌های سراسری روی اپراتورهای تلفن همراه بتوانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "شرکت همراهان آتیه پاسارگاد محصول آموزشی خود را در اختیار کودکان سیل زده می‌گذارد"

عاليست جاي اين محصول در کشور خالي بود کودک قرن 21 نياز به رويکردهاي نوين آمزشي دارد .يادگيري به سبک خلاقانه و انگيزشي . خدا قوت

آخرین اخبار