200275
۲۵ فروردین ۱۳۹۸

دانش‌آموزان بسیجی مازندرانی بیش از ۴۰ مدرسه را پس از سیل پاکسازی کردند

وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی به دانش‌آموزان بسیجی استان مازندران، تلاش آنان برای پاکسازی بیش از ۴۰ مدرسه را بعد از سیل، اقدام جهادی و قابل‌ ستایش عنوان کرد.

به گزارش کودک پرس ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی به دانش‌آموزان بسیجی استان مازندران، تلاش آنان در پاکسازی بیش از ۴۰ مدرسه به‌منظور آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین‌ماه را اقدام جهادی و قابل‌ستایش دانست.

در این پیام آمده است: با سلام و درود به خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش که این روزها درگیر آسیب‌های ناشی از جاری شدن سیل در سراسر کشورند.

اقدام جهادی و قابل‌ستایش دانش‌آموزان بسیجی استان مازندران در پاکسازی بیش از ۴۰ مدرسه به‌منظور آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین و ادامه امر تعلیم و تربیت، الگویی بی‌نظیر و مثال‌زدنی در ترویج روحیه مسؤولیت‌پذیری، ایثار و فداکاری دانش‌آموزان است.

 

 

امیدوارم دانش‌آموزان عزیزم که امیدان آینده انقلاب اسلامی ایران هستند با تهذیب، تحصیل و توجه به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان، بیش‌ از پیش در صحنه‌های نیاز کشور حضور فعال و پیروزمندانه داشته باشند؛ برای دانش‌آموزان عزیزم در ادامه سال تحصیلی آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار