198936
۰۱ فروردین ۱۳۹۸
مدیر کل کمیته امداد استان تهران:

پوشاک شب عید ۲۰ هزار کودک نیازمند فراهم شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به لزوم تهیه پوشاک شب عید نیازمندان گفت: پوشاک شب عید ۲۰ هزار فرزند نیازمند به کمک مردم و خیّران در استان تهران فراهم شد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا شیران با بیان اینکه کمیته امداد طبق برنامه‌ریزی های سالانه خود در جشن نیکوکاری دغدغه و مایحتاج پوشاک شب عید کودکان تحت حمایت را برطرف می‌کند، افزود: برای تهیه پوشاک هر کودک تهرانی علاوه بر کمک‌های مستقیم حامیان به فرزندان معنوی خود برای تأمین پوشاک نیز ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر فرزند تحت حمایت واریز شده است.

وی به کودکانی که تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند اشاره و بیان کرد: ۱۸ هزار و ۸۵۹ کودک عضو طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران هستند که ۶۶ هزار و ۳۱۴ حامی از آنها حمایت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین به تهیه سبد کالا، آجیل و خشکبار شب عید مددجویان نیز اشاره کرد و افزود: بودجه این طرح توسط خیران و اصناف تأمین شد و خانواده‌های تحت حمایت به تدریج سبد کالای خود را دریافت می‌کنند.

 

 

شیران با تاکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده جشن نیکوکاری در مدارس به تشخیص مدیریت مدرسه، اولیا و مربیان به نیازمندان همان مدرسه اعم از اینکه تحت پوشش کمیته امداد باشند یا نباشند توزیع می‌شود، گفت: اگر آن مدرسه نیازمندی نداشته باشد با هماهنگی کمیته امداد به مناطق دیگر کمک می‌شود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار