198756
۲۷ اسفند ۱۳۹۷

اکران فیلم سینمایی ۲۳ نفر در نخستین دورهمی نوجوانان پیشران

اولین دورهمی هسته‌های نوجوانان پیشران با حضور ۴۰۰ نوجوان در قالب ۴۰ هسته فعال برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین دورهمی هسته های نوجوانان پیشران با حضور 400 نوجوان در قالب 40 هسته فعال در سالن شهید فهمیده برگزار شد.

در  آغاز این مراسم، سید محمدمهدی موسوی، دبیرکل جنبش نوجوانان پیشران گفت: امروز اولین دورهمی نوجوانان پیشران با حضور گرم شما عزیزان از شهرستان‌های مختلف استان تهران از جمله ورامین، اسلامشهر، رباط کریم، پاکدشت، شهر ری و… خونی تازه در رگ‌های جنبش ایجاد کرد تا در آخرین روزهای زمستان به فکر برنامه‌های خوب در روزهای بهاری سال که با شمیم ایام ماه رجب، شعبان و رمضان همراه هست باشیم.

موسوی در ادامه افزود: در آینده پژوهی عرصه پیشبرد اقدامات اجتماعی و فرهنگی، پیشران مفهومی است از نیرو‌هایی که بر پیامد رویداد‌ها اثر دارند. به معنای دیگر عناصری که باعث حرکت و تغییر در طرح اصلی برنامه ریزی شده و سر‌انجام داستان‌ها را مشخص میکنند. پیشران ها عامل محرک جریان از پیش تعیین شده هستند، آن ها باید نیروهایی خلاق، با انگیزه، فعال اجتماعی، دارای ارتباطات و هویتی داشته باشند که بتوانند محور مورد نظر خود را راستای برنامه های جنبشی یا تشکیلاتی پیش ببرند.

وی ادامه دارد: هسته های پیشران  و رهبران اجتماعی هر هسته پیشران هایی هستند که قرار است محرکی فراتر از آنچه تصور می شود باشند. پیشران ها قرار است با تاسی از خداوند متعال و اهل بیت (علیهم‌السلام) و راه و رهمنودهای امام خامنه ای (مدظله العالی) هویتی مستقل بر مبنای تغییرات مختلف در زیست گاه اجتماعی خود داشته باشند. بی شک تغییر در شرایط زیستی افراد و ایجاد گفتمان های مشخص فکری، فرهنگی و هنری با تکیه بر تعاریف اجرایی خدمات اجتماعی می تواند شرایط مناسبی را برای نوجوان فراهم آورد.

در ادامه این مراسم ضمن معرفی سایت از سوی موسوی، نوجوانان با شیوه کار با آن آشنا شدند تا بتوانند طی دو هفته آتی با همکاری ستاد جنبش اطلاعات عمومی فعالیت های خود را بارگذاری کنند.

در ادامه این مراسم، حاج حسین یکتا که به دلیل حضور در اردوهای راهیان نور نتوانسته بود در این دورهمی حضور پیدا کند، طی یک پیام ویدئویی پیام خود را به شرح ذیل برای نوجوانان پیشران ارسال کرد:

«به همه شما جوانان و نوجوانان که دارید یک اتفاق مهم رو رقم میزنید خسته نباشید میگم و از آرزو های قلبی من است که در جمع شما باشم. امروزه پرچم شهدا به دست شما نوجوانان و جوانان جهادیست. به شما توصیه میکنم تا جوانید و توان دارید برای دین خدا تلاش کنید تا بعد ها حسرت آن را نخورید. امروز باید هر نوجوان حداقل یک نوجوان دیگر را به مسجد ببرد. در این تیرباران دشمن شما باید برنامه داشته باشید و تلاش کنید تا موثر باشید.»

وی در بخش دیگری از این پیام ویدئویی بر لزوم حرکت نوجوانان پیشران در مسیر شهدا و ادامه راه شهدا تاکید کرد و وظیفه این نوجوانان را راهنمایی دیگر نوجوانان است تاکید کرد.دانست.

در ادامه این مراسم، محمدهانی ایرانمنش  با تاکید بر تقویت روحیه تشکیلاتی نوجوانان پیشران گفت: افراد مهمی که امروزه در جامعه نقشی کلیدی دارند، از جمله حاج حسین یکتا؛ چهره‌هایی هستند که در زمان جنگ در همین سنین 12 تا 14 سالگی بودند و کارهای مهمی را در آن برهه انجام دادند.

وی در ادامه به اهمیت فعالیت‌های تشکیلاتی با محوریت نوجوانان تاکید کرد.

اکران خصوصی فیلم سینمایی «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری پایان بخش این مراسم بود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار