197881
۱۴ اسفند ۱۳۹۷

رسیدن «از گرافیک تا انیمیشن» به روایت انیماتور مجارستانی

ایستوان اروز انیماتور و تصویرگر مطرح مجارستانی در یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران درباره مسیر رسیدن از گرافیک تا انیمیشن سخنرانی می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، در روزهای برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران موضوع‌های مختلفی با حضور چهره‌های سرشناس انیمیشن ایران و جهان به بحث گذاشته می‌شود که یکی از این سخنرانی‌ها با حضور ایستوان اروز انیماتور و تصویرگر شاخص مجارستانی است.

موضوع سخنرانی ایستوان اروز «از گرافیک تا انیمیشن» واریخت سازی و توهمات بصری‌ای است که گرچه خودشان از جنس حرکت نیستند اما می‌توان با حرکت مرتبطشان دانست.

این سخنرانی ساعت 15 روز سه‌شنبه 14 اسفند در محل سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

ایستوان اروز متولد 1951، انیماتور، تصویرگر، گرافیست و طراح پوستر مجارستانی است. او دانش آموخته دانشگاه «هنر و طراحی» بوداپست است و نام مستعار اوتیش به معنای هیچکس را برای خود برگزیده است.

آثار هنری او به لحاظ داشتن فرم‌های بدوی، ارجاعات تاریخی، نقل قول‌های دارای سبک و خودنگاره‌های بازیگوشانه در زمره آثار پست مدرن جای می‌گیرند.

یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از 12 تا 16 اسفند 1397 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقمندان خواهد بود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار