197568
۰۹ اسفند ۱۳۹۷

آثار برتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول معرفی شدند

آثار برتر یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول در آئین اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه ای دزفول در مجتمع فرهنگی سینمایی ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره گفت: هنوز نتوانسته ایم نگاه مردم را به سمت تئاتر معطوف کنیم که یک ضعف است.
محمد جوروند افزود: انتظار می رفت این جشنواره نه در سالن و بصورت سنتی بلکه در مهدکودک، میادین و مکان های عمومی برگزار شود.
وی با بیان اینکه نباید تئاتر را به مردم تحمیل کرد، اظهار داشت: هنوز نتوانسته ایم تئاترها را در حاشیه شهرهای خوزستان اجرا کنیم.
جوروند با اشاره به ظرفیت های فرهنگی دزفول گفت: برنامه های فرهنگی در دزفول با تلاش نماینده پیگیری می شوند که این پیگیری ها باید مستمر باشند.

هیات داوران این جشنواره رضا فیاضی، مرتضی سخاوت و فهیمه آصفری بودند.
رتبه نخست بازیگری زن به بازیگر نمایش سرزمین درخت های سبز ساناز امامی از امیدیه رسید و رتبه دوم به بازیگر نمایش آدم برفی ومترسک از مهشید بساطی از کرمانشاه اهدا شد.
در بخش طراحی صحنه نیز طراحی صحنه نمایش سرزمین درخت های سبز مرتضی امینی پور و طراحی لباس به طراحی نمایش رادین سمیه مقدم اهدا شد.

سمیه شهبازی و پیمان پردیده برای نمایش رادین در بخش طراحی گریم انتخاب شدند.
کاظم قلی زاده برای آهنگ سازی نمایش رادین و محمد طهماسبی آهنگساز نمایش سرزمین درختهای سبز در بخش موسیقی انتخاب شدند.
در بخش نمایش خلاق طراحی ساخت و عروسک، لوح تقدیر به فرامرز غلامیان و هیام احمدی کارگردانان نمایش بیگ بنگ از شاهین شهر اهدا شد.
جایزه بازیگر زن سوم این جشنواره به نگین اکبری در نقش مدیر و نجمه رودبارانی در نقش خاله لطیفه در نمایش مهد نی نی ها از اراک اهدا شد.
جایزه بازیگرسوم مرد به حجت علیخانی، حامد محمدی، کاظم صفری، احمد براتی و عدی مولیات رسید.
جایزه بازیگر دوم مرد به شهریار تدین نژاد، علیرضا هوایی، کاظم صفری، حامد محمدی و علی جوزادی رسید.
جایزه بازیگر اول مرد به محمد مبارک غله کار، مجید احمدی، عدی مولیات، پوریا رضایی و علیرضا هوایی اهدا شد و تندیس بازیگری به بازیگر نمایش رادین از دزفول اهدا شد.
در بخش نویسندگی نیز رتبه یک و 2 به هیچ اثری اختصاص داده نشد و رتبه سه به نمایشنامه سرزمین درخت های سبز اختصاص یافت.

کارگردان نمایش آدم برفی و مترسک آقای مصطفی دهشت از کرمانشاه به عنوان کارگردان سوم، کارگردان نمایش مهد نی نی ها (ایمان ملکی پور) از اراک به عنوان کارگردان دوم و محمدرضا فلاحی، مصطفی دهشت، ویدا فوزی، مرتضی امینی به عنوان کارگردانان اول انتخاب شدند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار