197044
۰۴ اسفند ۱۳۹۷

رقابت ۱۲۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک بیرجند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری جشنواره قرآنی کودک در بیرجند خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰۰ نفر در چهار رشته این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: جشنواره قرآنی کودک، ویژه گروه پیش از دبستان و به‌منظور ایجاد شور و نشاط قرآنی ‌بین کودکان در شهرستان بیرجند و بیشتر شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه حدود ۱۲۰۰ نفر در چهار رشته این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این تعداد ثبت‌نام در قالب ۴۵ مهد و پیش‌دبستانی در بیرجند صورت گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این جشنواره برخلاف سال‌های گذشته که رقابت انفرادی بود، امسال در قالب رقابت بین مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها صورت می‌گیرد.
سلمانی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های نمایش، سرود، حفظ و نقاشی با مضامین قرآنی، مذهبی و انقلابی برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش نمایش و سرود هفته گذشته در مهدها با حضور نماینده سازمان تبلیغات برگزار شد و فیلم‌ها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بخش نقاشی فردا، ۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بخش حفظ قرآن نیز، ۶ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه در پایان جشنواره مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب کنند مراکز قرآنی برتر در حوزه کودک شناخته می‌شوند، یادآور شد: علاوه بر این هدایایی برای تمام افراد شرکت‌کننده در این جشنواره در نظر گرفته شده که در اختتامیه جشنواره که در ۹ اسفندماه برگزار می‌شود، تقدیم شذرکت‌کنندکان خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار