196691
۳۰ بهمن ۱۳۹۷

از تنبیه تا کودک‌آزاری در شبکه سلامت

«حال خوب» در برنامه این هفته به بررسی تنبیه به عنوان راهکاری برای تربیت فرزندان و آزار فیزیکی کودکان به عنوان آسیبی اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش کودک پرس ، برنامه «حال خوب» در هفته پیش رو تحلیلی مشخص از طرح واره تنبیه ارائه می‌کند. به همین منظور دکتر مونا چراغی امروز تلاش می‌کند به بررسی طرح‌واره تنبیه از دیدگاه والدین و نتایج ان از نگاه کارشناسان بپردازد. اثرات کوتاه مدت و درازمدت تنبیه و روش های کنترل و مقابله آن از دیگر موضوعات این برنامه خواهد بود.

ضرب و جرح و آزار فیزیکی کودکان موضوع برنامه «حال خوب» در روز دوشنبه 29 بهمن است. در این برنامه دکتر علیمحمد زنگانه مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و دکتر مهرداد کاظم زاده متخصص سلامت جنسی حضور دارند و درباره آزار فیزیکی کودکان و قوانین حمایت از آنان سخن می‌گویند.

علی بابایی‌زاد روانشناس در برنامه سه‎شنبه 30 بهمن به بررسی و تحلیل پیش نویس‌های زندگی می‎پردازد. در این برنامه بازی کودکان و تاثیر آن بر یادگیری نقش اجتماعی هر فرد به بحث گذاشته می‌شود. چهارشنبه اول اسفند، برنامه «حال خوب» میزبان دکتر فروغ جعفری است تا با اشاره به روانشناسی موفقیت، مبحث تفکر نقاد را مطرح کند و این موضوع را به چالش بکشد.

این برنامه در پایان هفته با دعوت از فرحناز کیان ارثی روانشناس کودک‎ونوجوان تلاش می‌کند از تعامل با نوجوانان سخن گفته و تکنیک‌های کاهشی ماندن در خانه را معرفی کند.

«حال خوب» برنامه‌ای گفت‎وگو محور است که با دعوت از کارشناسان حوزه روانشناسی به ترویج دید مثبت‌نگر، کاهش تنش‌های رفتاری در زندگی اجتماعی و تلطیف روابط انسانی می‌پردازد. این برنامه یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 21 از شبکه سلامت پخش می‌شود.

منبع: روابط عمومی رسانه ملی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار