195455
۱۷ بهمن ۱۳۹۷
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور مطرح کرد:

نگاه سیاسی در انتصاب‌های کانون نداریم/ ۱۰ انجمن تخصصی فعال شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: نگاه سیاسی در انتصاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نداریم.

به گزارش کودک پرس ، محمد رضا زمردیان در آیین تودیع و معارفه مدیران کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: کانون پرورش فکری جای سیاست و سیاسی بازی نیست.

زمردیان با بیان اینکه درب کانون پرورش فکری بر روی علاقمندان به فعالیت در حوزه کودک و نوجوان باز است، خاطرنشان کرد: بدون نگاه به نگرش سیاسی افراد از ظرفیت افراد توانمند و کارشناس استفاده خواهد شد، اما مجموعه ما نگاه سیاسی را بر نمی تابد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور کار کارشناسی شده در کانون های فرهنگی را دارای اهمیت بالایی برشمرد و ابراز داشت: توجه به توانایی تجربی و ظرفیت کارشناسی نیروها موردی است که باید مدیر جدید کانون این استان نیز به آن توجه کند.

زمردیان با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار، ابراز داشت: آموزش مهارت های زندگی و رشد ابعاد مختلف آموزشی با نگاه کارشناسی شده از جمله هدفگذاری های کانون است.

 

زمردیان از فعال سازی ۱۰ انجمن تخصصی در ۱۰ حوزه کانون های فرهنگی کودکان و نوجوان خبر داد و بیان کرد: ۸ انجمن در این راستا فعال شده و پوشش (NGO) محور این مهم را خواهیم داشت.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار