موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
19382
۱۴ تیر ۱۳۹۶

افتتاح موسسه حمایتی آموزشی کودک وخانواده در اردبیل

موسسه حمایتی آموزشی کودک و خانواده از محل کمک های مردمی و با 50 میلیون تومان اعتبار در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس و  نوجوان ، موسسه حمایتی آموزشی کودک و خانواده با حضور مسئولان کشوری و استانی از محل کمک های مردمی و با 50 میلیون تومان اعتبار در اردبیل افتتاح شد.

در این مراسم معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی کشور در 15 کارگروه کاهش آسیب های اجتماعی عضو فعال بوده که کارگروه جلوگیری از آسیب های اجتماعی کودکان خصوصا کودکان کار و خیابانی در اولویت قرار دارد و طبق آمارهای بدست آمده 90 درصد کودکان کار با خانواده های خود زندگی می کنند که توانمندسازی این خانواده ها از مهمترین برنامه های سازمان در بر نامه ششم توسعه است.
مسعودی فرید افزو.د: در حال حاضر 40 مرکز آموزشی و خدمات کودکان کار و خیابانی در کشور راه اندازی شده است و تمام تلاش ما براین است که با کمک مردم و خیرین بتوانیم از ظرفیت های مردمی بهره مند شده و در راستای راه اندازی این مراکز و حمایت بیشتر از این کودکان و به کارگیری آنان برای تحصیل اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر در 30شهر بالای 50 هزار نفر جمعیت کشور مرکز اورژانس اجتماعی راه اندازی شده است و راه اندازی این مراکز در 110 شهر دیگر نیز ادامه دارد که خوشبختانه دولت نیز اعتبارات خوبی در این خصوص در نظر گرفته است.

مرجع:خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار