192899
۲۵ دی ۱۳۹۷
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بیان کرد:

مفاهیم انقلاب با حفظ ارزش‌ها و هنرمندانه به کودکان منتقل شود

افتخاری گفت: انتقال مفاهیم و آرمان‌های انقلاب با روش‌های هنرمندانه و با هدف حفظ و حراست از ارزش‌ها، از وظایف کارگروه کودک و نوجوانان است.

به گزارش کودک پرس ، «زهرا افتخاری»، در چهارمین جلسه برنامه ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در محل اداره کل بهزیستی استان فارس با اشاره به محتوا و برنامه های سه جلسه قبل این کارگروه گفت: کارگروه کودک و نوجوانان در طول این سال ها توانسته با برنامه ریزی و انجام فعالیت های متنوع ویژه کودکان و نوجوانان رتبه قابل قبولی را کسب کند و همیاری و مشارکت بین دستگاه های عضو کارگروه برنامه های خوبی را رقم زده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با بیان اینکه کودکان ونوجوانان امروز که از نزدیک انقلاب را لمس نکرده و در آن حضور نداشته اند باید با مفاهیم و آرمان های انقلاب آشنا شوند تأکید کرد: انتقال این مفاهیم با روش های هنرمندانه و با هدف حفظ و حراست از ارزش ها، از وظایف کارگروه کودک و نوجوانان است.

وی افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا در جهت رشد و شکوفایی جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تلاش شود و با ارائه برنامه های ارزشمند و پر محتوا، در جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرات ماندگاری را برای آنها رقم زد و این میسر نخواهد شد مگر با باورپذیری دستاوردهای انقلاب برای خودمان و انتقال این باور به نسل امروز.

افتخاری از اعضای کارگروه درخواست کرد: با دوری از کلیشه ها و برنامه های تکراری و دستاوردهای فناوری با دستاوردهای فرهنگی و هنری، فضایی شاد و پویا را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار