192830
۲۴ دی ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری ۲ نوجوان کیف قاپ با ۱۴ شاکی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ پسر نوجوان کیف قاپ که در محله طبرسی مشهد اقدام به سرقت‌های سریالی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ اکبرآقا بیگی ظهر دوشنبه در ارتباط با پرونده سریالی کیف قاپی در گفتگو با خبرنگاران در فرماندهی انتظامی مشهد اظهار کرد: از چندی قبل گزارش کیف پاپی هایی در محدوده بلوار طبرسی وخیابان وحید به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار نیروهای پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم های دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در این عملیات ضربتی با پیگیری سرقت های اعلام شده و بررسی سرنخ های موجود پس از ترسیم چهره فرضی متهمان دریافتند عاملان اصلی این سرقت ها با موتورسیکلت قرمز رنگ مرتکب کیف قاپی می شوند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران کلانتری میرزاکوچگ خان مشهد پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس توانستند عاملان سرقت را ردزنی و پس از ارتکاب کیف قاپی از یک شهروند ، آنها را تحت تعقیب قرار دهند که در عملیات تعقیب و گریز خیابانی ،متهمان دستگیر و در بازرسی از آنان ۲ قبضه چاقو ، ۱۱۱ هزار تومان وجه نقد و کیف دستی سرقتی کشف شد.

آقا بیگی تاکید کرد: متاسفانه عاملان این سرقت های سریالی ۲ نوجوان ۱۷ ساله کم تجربه هستند که در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به سرقت های خیابانی ادعا کرده اند نقشه سرقت را با این فکر که باید دست شان توی جیب خودشان باشد با هم کشیده اند .

 

وی افزود: تاکنون ۱۴ تن از شاکیان پرونده نیز شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد .

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار