192316
۲۰ دی ۱۳۹۷
دبیر کارگروه مد و لباس کشور:

تولیدکنندگان پوشاک کودک در معرفی محصولاتشان ضعیف عمل می‌کنند

دبیر کارگروه مد و لباس کشور با تاکید بر اینکه در حوزه معرفی و ارائه محصولات حوزه کودک ضعف جدی وجود دارد اظهار داشت: یکی از دلائل مهم آن این حضور کمرنگ رسانه‌ای، فشار مضاعف و خارج از قاعده دستگاه‌های مالیاتی به تولیدکنندگان است.

به گزارش کودک پرس ، حمید قبادی دبیر کارگروه مدو لباس کشور در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی طراحی و تولید لباس کودک و نوجوان درخصوص راهکارهای این کارگروه برای معرفی بیشتر تولیدکنندگان پوشاک کودک و نوجوان گفت: با برگزاری این نمایشگاه می‌خواهیم اثبات کنیم ما در ایم حوزه امکان پیشرفت داریم.

وی بابیان اینکه همواره این سوال پرسیده می‌شود که آیا در کنار تولید پوشاک بانوان که در چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری بوده‌ایم در دیگر حوزه‌های پوشاک ( مردان و کودکان و نوجوانان) رویکرد مثبتی ایجاد شده است ا خیر، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره به منظور معرفی ظرفیت‌های موجود در حوزه کودک و نوجوان است و در تلاشیم که از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مجازی پیشرفت و توسعه تولید در این بخش را بیشتر به مردم معرفی کنیم.

قبادی در خصوص معرفی مصادیق فعال در این زمینه توضیح داد: این مساله به صورت مستقیم به عهده ما نیست اما در سایر ارگان‌ها بخصوص  صداوسیما ظرفیت معرفی برندهای کودک و نوجوان به وجود آمده است.

 

دبیر کارگروه مدو لباس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر رسانه ملی برای معرفی برند‌هایی که توانسته‌اند محصولاتشان را به تولید انبوده برسانند با توجه به نکات و شاخصه‌های خاص خود، امکان تبلیغات رایگان را فراهم کرده است گفت: تولیدکنندگان فعال در حوزه پوشاک کودکان باید برای تصویرسازی از محصولاتشان و ارائه با رسانه ملی اقدام کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه معرفی و ارائه محصولات حوزه کودک ضعف جدی وجود دارد اظهار داشت:  بسیاری از تولیدکنندگان در حوزه معرفی تولیداتشان ضعیف عمل می‌کنند و یکی از دلائل مهم آن این است که به محض معرفی گسترده با فشار مضاعف و خارج از قاعده دستگاههای مالیاتی و تامین اجتماعی مواجه می‌شوند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار