191033
۱۰ دی ۱۳۹۷

مهلت ارسال اثر به چهارمین دوسالانه کارتون کتاب تمدید شد

مسعود شجاعی‌طباطبایی، دبیر چهارمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا تاریخ ۲۱ دی ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، طباطبایی در این خصوص گفت: پیش از این ۱۰ دی‌ماه به‌عنوان آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تعیین شده بود که به دلیل همزمانی این تاریخ با تعطیلات سال نو میلادی، بسیاری از هنرمندان از سراسر جهان با ارسال ایمیل خواستار تمدید مهلت ارسال اثر شدند. براین اساس مهلت ارسال آثار به چهارمین دوسالانه کارتون کتاب تا تاریخ ۲۱ دی ماه (۱۱ ژانویه) تمدید شد.

دبیر این جشنواره با اشاره به روند انتخاب هیأت داوران، بیان کرد: در این دوره نیز همچون دوره‌های گذشته، داور خارجی خواهیم داشت. هیأت داوری چهارمین دوسالانه کارتون کتاب شامل سه داور ایرانی و دو داور خارجی است. استاد بهمن عبدی، علیرضا پاکدل و سامان ترابی داوران این دوره خواهند بود. آقایان پاکدل و ترابی از برگزیدگان دوره‌های گذشته این جشنواره بوده‌اند. همچنین اسامی داوران خارجی این دوره تا هفته آینده قطعی خواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: تاکنون هزار و 100 اثر از ۶۰ کشور جهان به دبیرخانه چهارمین دوسالانه کارتون کتاب ارسال شده است.

همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چهارمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید‌مسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود. در این دوره موضوعاتی چون «کتاب و شهر»، «کتاب و زندگی»، «کتاب و خانواده»، «کتاب و کودک»، «کتاب و کتابخانه»، «کتاب و کتابدار»، «کتاب و رسانه»، ‌«کتاب و آینده» مورد توجه قرار گرفته است که بر این اساس هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌ سایت جشنواره به نشانی www.booktoon.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار