190950
۱۰ دی ۱۳۹۷
در چین اتفاق افتاد؛

کلیه فروشی برای خریدن موبایل!+ عکس

یک نوجوان چینی در سال ۲۰۱۱ میلادی برا فروختن یکی از کلیه‌های خود خواست تا گوشی موبایل آیفون را خریداری کند.

به گزارش کودک پرس ، در آن زمان Xiao Wangا17 ساله می‌خواست با فروش یکی از کلیه‌های خود یک گوشی آیفون 4 بخرد. این گوشی در مدرسه ای Wang آنجا درس میخواند، به نماد وضعیت مالی و اجتماعی دانش آموزان تبدیل شده بود و برای همین هر کسی می‌خواست یک نمونه از آن داشته باشد. Wang در ازای فروش یکی از کلیه‌های خود 3,200 دلار به دست آورد که بیشتر از پول لازم برای تهیه یک گوشی آیفون 4 بود. به نوشته روزنامه‌ها کلیه Wang در یک اتاق عمل زیرزمینی و به طور غیرقانونی برداشته است. تنها با گذشت یک هفته از برداشتن یکی از کلیه‌هایش، این نوجوان که حالا 24 سالگی خود را سپری می‌کند گفته بود با یک کلیه هم زندگی معمولی دارد.

خیلی زود Wang متوجه شد همه چیز به خوبی پیش نرفته و کلیه باقی مانده دچار عفونت شدید شده که در نهایت او را به یک بیماری کشنده مبتلا ساخته است. تنها با وخیم شدن وضعیت Wang بود که خانواده وی متوجه ماجرا می‌شوند اما از آنجایی از نظر مالی حتی قادر به تهیه یک گوشی برای فرزندشان نبودند، هزینه‌های دیالیز اوضاع را از این هم بدتر کرد.

 

 

حالا که Xiao Wang به سن 24 سالگی رسیده، هرگز نمی‌تواند یک زندگی معمولی داشته باشد و تا آخر عمر به دیالیز نیاز دارد که آن نیز در سایه بیماری خیلی طولانی نخواهد بود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار