187187
۱۰ آذر ۱۳۹۷

البرز قهرمان المپیاد کونگ‌فو دختران نوجوان کشور شد

اولین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو و هنرهای رزمی دختران رده سنی نوجوانان کشور روز جمعه با قهرمانی تیم البرز در سالن غدیر سمنان پایان یافت.

به گزارش کودک پرس ، اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو و هنرهای رزمی کشوری رده سنی نوجوانان روز جمعه با اعلام نفرات برتر پایان یافت و در این پیکارهای 2 روزه، تیم البرز با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به عنوان قهرمانی کشور دست یافت.

تیم کردستان با کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و تیم قزوین با 2 طلا و سه برنز مقام سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران در پایان این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا، سطح کیفی مسابقه ها را مطلوب برشمرد و گفت: 275 رزمی کار از 31 استان در قالب 32 تیم در این مسابقات شرکت کردند.
فاطمه شهریاری افزود: در وزن منفی 32 کیلوگرم، شینا‌ امامی از کردستان مقام اول، فاطمه زهرا ملایی از خراسان رضوی مقام دوم و فاطمه اسدالهی و نرگس عباسی به ترتیب از قزوین و تهران به صورت مشترک، رتبه سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: در منفی 34 کیلوگرم، آرام خالصه از البرز و مائده متقی زاده از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و سپیده صمدی و فاطمه مهرور از آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

شهریاری با اشاره به این که در منفی 36 کیلوگرم حدیث نصیرپور از آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد، گفت: ژینا ریزه بندی از البرز دوم و الهه پناهی و ثنا طاهر از یزد و اردبیل به صورت مشترک سوم شدند.
به گفته وی، در وزن منفی 38 کیلوگرم ساناز لایق زاده از کهگیلویه و بویراحمد گردن آویز طلا و مهلا ریواده از خراسان شمالی مدال نقره را کسب کردند و رکسانا خسروی و مبینا خضری از کردستان و کرمان به صورت مشترک مدال برنز این وزن را از آن خود کردند.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو، یادآور شد: در وزن منفی 41 کیلوگرم، سمانه ابیضی از آذربایجان شرقی مقام اول، نازنین دستیار از کرمان مقام دوم و زهرا الله وردی و مهدین گل محمدی از قزوین و مازندران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
وی گفت: مبینا کاظمی از قزوین مقام اول و مریم نعیمی از البرز مقام دوم و ساجده پیوست از سیستان و بلوچستان و نازنین عطاردی از خراسان شمالی نیز به صورت مشترک مقام سوم را در وزن منفی 44 کیلوگرم کسب کردند.
شهریاری ابراز داشت: در وزن منفی 47 کیلوگرم، زهرا قونیانلویی از خراسان شمالی مقام اول، تالیا‌ مقدسی از کردستان مقام دوم و مبینا رمضانی و حدیث حیدری از گیلان و قزوین به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
به گفته وی، در وزن منفی 51 کیلوگرم، سارینا‌ اسکندری از کردستان مقام اول، محدثه صباغیان از گلستان مقام دوم و دنیا مرادی از فارس و فاطمه کاشیان از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
نایب رئیس فدراسیون کونگ فو ادامه داد: محدثه زارعی از قم گردن آویز طلا را در وزن منفی 55 کیلوگرم از آن خود کرد و فاطمه ملک پوریان از اصفهان مدال نقره و نازنین علیرضا نسب و زهرا براتی به ترتیب از تیم های کرمان و خراسان شمالی به صورت مشترک صاحب مدال برنز شدند.
وی اظهار داشت: در وزن منفی 60 کیلوگرم، مهسا سادات حسینی از قزوین مقام اول، مهتا یوسفی از مازندران مقام دوم و زینب اوجاقی و فریماه احمدپور به ترتیب از آذربایجان شرقی و تهران به صورت مشترک سوم شدند.

نائب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران گفت: در وزن منفی 70 کیلوگرم، هنگامه جمشید گرجی از البرز مقام اول، مریم رئیسی از چهارمحال و بختیاری مقام دوم و محدثه سلطانیان و فاطمه پورچالی از اصفهان و مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار