186730
۰۶ آذر ۱۳۹۷
در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان انجام شد؛

قدردانی از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به تئاتر کودک و نوجوان

از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به حوزه تئاتر کودک ونوجوان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان قدردانی شد و مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی این جایزه را دریافت کرد.

به گزارش کودک پرس ، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از تاریخ 28 آبان تا 4 آذر در همدان با دبیری مریم کاظمی برگزار شد.

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، که تقدیرنامه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را دریافت کرد، درباره تئاتر دانش‌آموزی گفت: «سه گروه برگزیده نمایش دانش‌آموزی از استان‌های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی و سه گروه برگزیده از استان همدان در بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شرکت داشتند.»

او ادامه داد: «در این جشنواره همچنین 32 نفر از معلمان هنرمند در حوزه هنرهای نمایشی نیز شرکت داشتند هدف از اعزام این مربیان به جشنواره دانش‌افزایی و حضور مربیان تئاتر دانش‌آموزی در کارگاه‌های جنبی این جشنواره بود که با حضور استادان صاحب‌نام بین‌المللی و داخلی برگزار شده است.»

 

رمضانی افزود: «نمایش‌های پینوکیا از استان فارس، نمایش داورپسند از استان هرمزگان و نمایش بدون شرح از استان خراسان رضوی با استقبال خوب تماشاگران جشنواره مواجه شدند. امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها بتوانیم هنرهای نمایشی در مدارس رونق بیشتری پیدا کنند.»

 

 

 

 

منبع: پانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار