موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
186169
۳۰ آبان ۱۳۹۷

چهار عنوان کتاب در انتشارات نمایش به چاپ رسید

انتشارات نمایش چهار عنوان کتاب جدید با نام‌های «دفتر طلایی ۱»، «راز دژ کلات، شاهزاده اژدها»، «لوبیای سحرآمیز، برزوی بی‌ باک» و جلد سوم «اوراند هریس- زندگی، اندیشه و آثار» در حوزه تئاتر کودک و نوجوان منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چهار عنوان کتاب جدید با نام‌‌های «دفتر طلایی 1»، «راز دژ کلات، شاهزاده اژدها»، «لوبیای سحرآمیز، برزوی بی باک» و جلد سوم «اوراند هریس- زندگی، اندیشه و آثار» توسط انتشارات نمایش چاپ شده است.

کتاب «دفتر طلایی 1» نمایشنامه‌هایی مختص کودکان است. نمایشنامه‌های این کتاب را مریم منصوری، اسدالله اسدی، امید نیاز و شادی غفوریان نوشته‌اند.

«راز دژ کلات، شاهزاده اژدها» یک کتاب نمایشنامه دیگر است که توسط آتُسا شاملو برای مخاطبان کودک نگارش شده است.

کتاب دیگری که در این دوره چاپ شده است، «لوبیای سحرآمیز، برزوی بی‌باک» نام دارد که از دو نمایشنامه «لوبیای سحرآمیز» و برزوی بی‌باک» تشکیل شده است و هر دو نمایشنامه را فاطمه ابطحی نگاشته است.

طراح جلد «دفتر طلایی 1»، «راز دژ شکلات» و «لوبیای سحرآمیز، برزوی بی‌باک» بهرام شادان‌فر است.

در این دوره علاوه بر نمایشنامه، یک کتاب پژوهشی هم با نام «اوراند هریس- زندگی، اندیشه و آثار» نوشته لاول سوارتزل با ترجمه حسین فدایی حسین منتشر شده است. البته این عنوان برای اهالی تئاتر و مخاطبان این هنر آشنا است چراکه در دوره‌های گذشته دو جلد از این کتاب چاپ شده بود و امسال، سومین جلد از این مجموعه چاپ شده است. البته در این کتاب هم چهار نمایش مختص کودک و نوجوان هم چاپ شده است. نمایشنامه های جادوی میمون، من و پیتر خرگوشه، شاهزاده و گدا و … نوشته اوراند هریس هم در قالب این کتاب در اختیار علاقه مندان تئاتر کودک و نوجوان قرار گرفته است.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار