184771
۱۵ آبان ۱۳۹۷

کودک بازیگوش در نبود والدین، خانه را به آتش کشید

آتش‌سوزی خانه مسکونی در شهرک ولی عصر با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار و خاموش شد.

به گزارش کودک پرس ، درپی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 38 را به صدا درآورد و آتش نشانان به سوی شهرک ولی عصر، خیابان حیدری شمالی، کوچه ترک اعزام شدند.
به گفته امیررضا مرادی، فرمانده آتش نشانان اعزامی، در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه دوم یک ساختمان مسکونی قدیمی ساخت به وسعت تقریبی40مترمربع کاملا شعله ور شده و آتش در حال سرایت به ساختمان های همجوار بود.
وی افزود: تنها محبوس شده این آتش سوزی کودکی 6 ساله از(تبعه افغانستان) بود که بعد از شیطنت و به راه انداختن آتش سوزی خانه را ترک کرده بود.

مرادی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه با کشیدن یک رشته لوله آبدهی به محل آتش سوزی، خود را به واحد مسکونی رساندند و قبل از سرایت به اطراف وگسترش آتش سوزی، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کرده و دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی، بازی کودک با بخاری منزل بوده است ابراز داشت:آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه وارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار