18316
۲۹ خرداد ۱۳۹۶
آزمون خبرنگاران نوجوان‌ سی‌امین جشنواره کودک برگزار می‌شود؛

مشارکت ۱۸۰ نوجوان برای خبرنگاری در جشنواره فیلم کودک

مدیر کمیته امور رسانه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک با بیان اینکه فراخوان خبرنگاران نوجوان در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۳ تا ۲۸ خرداد ماه اعلام شده است، افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۸۰ متقاصی برای این بخش ثبت‌نام کردند که برای آزمون ورودی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش کودک پرس، علی زاهدی با اشاره به اعلام فراخوان خبرنگاران نوجوان در این دوره از جشنواره کودک اظهار داشت: در دوره‌های گذشته جشنواره کودک نیز این بخش فعالیت داشته و این در حالی است که در سی‌امین دوره به خبرنگاران نوجوان نگاه کاربردی‌تری را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فراخوان خبرنگاران نوجوان در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۳ تا ۲۸ خرداد ماه اعلام شده است، افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۸۰ متقاصی برای این بخش ثبت‌نام کردند که برای آزمون ورودی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر کمیته امور رسانه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه آزمون خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره کودک فردا مصادف با ۳۰ خرداد ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این آزمون از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پردیس سینمایی چهارباغ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد پذیرفته شدگان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بنا بر تعداد دوره‌های برگزاری این جشنواره خواهد بود، تصریح کرد: بر این اساس پس از این آزمون ۳۰ نفر از متقاضیان برای حضور در این دوره از جشنواره انتخاب خواهند شد.

زاهدی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدای مدافع حرم و معلولان شهر اصفهان در خصوص انتخاب برای خبرنگاران نوجوان سی‌امین جشنواره کودک در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: این خبرنگاران به صورت افتخاری در جشنواره کودک همکاری خواهند داشت.

وی همچنین به برگزاری دوره آموزشی با بهره گیری از اساتید دانشگاه علوم رسانه برای خبرنگاران نوجوان تا قبل از آغاز رسمی جشنواره اشاره کرد و گفت: باید توجه داشته باشیم که خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره در کنار تهیه خبر در جشنواره پس از جشنواره نیز به عنوان خبرنگاران محله، مدرسه و خبرنگاران نوجوان شهری فعالیت خواهند داشت.

مدیر کمیته امور رسانه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که خبرنگاران این دوره از جشنواره کودک با همکاری ویژهآموزش‌های حرفه‌ای خبرنگاری را نیز دریافت خواهند کرد و کار خود در حوزه رسانه را سی‌امین دوره جشنواره کودک آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از خبرنگاران مستعد نوجوان سی‌امین جشنواره کودک نیز برای ادامه فعالیت به گروه‌های برنامه‌ساز تلویزیونی معرفی خواهند شد، افزود: علاقمندان در این بخش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بخش خبرنگاران نوجوان این دوره از جشنواره کودک به سایت imna.ir مراجعه کنند

منبع: خبرگزاری ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار