182989
۰۳ آبان ۱۳۹۷
مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی خبر داد؛

مدال طلای مسابقات جهانی امارات به نوجوان ۱۱ ساله خاکعلی رسید

ریحانه نیشابوری مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی از موفقیت نرگس سفری نوجوان ۱۱ ساله این شهر در در مسابقات جهانی امارات (لکوکاپ) خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ریحانه نیشابوری اظهار داشت: نرگس سفری یکی از اعضای فعال کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی پس از حضور در مسابقات بین‌المللی رشته‌های مختلف در کشور امارات (لکوکاپ)توانست در لیگ سه مسابقات چرتکه (لکومس) مدال طلا بر گردن بیاویزد و قهرمان جهان شود.

وی افزود: این نوجوان از بین 200 تیم شرکت‌کننده جهان در مسابقات بین‌المللی امارات در رده سنی 10 تا 13 سال لیگ سه مسابقات چرتکه مدال طلا را کسب کرد.

مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی ادامه داد: نرگس سفری سال گذشته در مسابقات چرتکه در دانشگاه شریف تهران به مقام نخست دست یافته بود و همین برتر شدن موجب شد که به مسابقات جهانی امارات دست یابد.

 

نیشابوری اضافه کرد: از ایران 12 نفر در رشته‌های مختلف از جمله چرتکه، رباتیک و آزمایشات شیمی شرکت کرده بودند و سفری به عنوان نماینده کشور از استان قزوین و شهرستان آبیک در مسابقات چرتکه مسابقات بین‌المللی امارات شرکت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: نرگس سفری 11 ساله که در کلاس ششم مدرسه شهید اصغریان شهر خاکعلی از شهرهای شهرستان آبیک تحصیل می‌کند سه سال است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی مشغول فراگیری چرتکه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: چرتکه در افزایش هوش هیجانی، محاسبات ذهنی و خلاقیت کودکان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

 

مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی یادآور شد: 44 کودک و نوجوان عضو کانون در رشته چرتکه مشغول آموزش هستند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار