181499
۲۴ مهر ۱۳۹۷

سارق خودرو جان کودک ۴ ساله‌اش را هم گرفت

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: کودک ۴ ساله فردی که ۲ شب قبل اقدام به سرقت خودروی پراید در آزادشهر کرده بود، به دلیل تیراندازی و عدم توجه سارق به اخطارهای پلیس، جان خود را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ مسعود فروزان ظهر امروز درباره دستگیری سارق خودرو در آزادشهر و مرگ کودک 4 ساله‌اش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حوالی ساعت 6 بعداز ظهر روز شنبه ( 21 مهرماه) یک فقره سرقت خودروی پراید به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان آزادشهر طرح مهار و توقف خودرو را در دستور کار قرار دادند و حین مأموریت، خودروی سرقتی را مشاهده کردند. پلیس همزمان چندبار به سارق اخطار توقف داد که این فرد توجهی به دستورات پلیس نکرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از یک تعقیب و گریز و طی مسافت حدود 15 کیلومتری، پلیس برای اینکه بتواند خودرو را متوقف کند، اقدام به شلیک تیرهوایی کرد که بازهم سارق به فرار ادامه داد.

وی گفت: با توجه به تاریک شدن هوا و ادامه تعقیب و گریز در یک جاده خاکی، پلیس به هدف شلیک کرد که گلوله پس از عبور از بدنه خودرو به همسر و کودک 4 ساله سارق اصابت کرد و موجب مجروح شدن آنها شد. متأسفانه سارق به‌رغم خونریزی شدیدی که همسر و فرزند 4 ساله‌اش داشتند، خودرو را متوقف نکرد و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز طولانی، مأموران موفق به توقف خودرو شدند.

فروزان اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان پس از توقف خودرو و در هنگام بازدید متوجه حضور دیگر سرنشینان خودرو شدند. متأسفانه کودک 4 ساله این فرد به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد و همسر این مجرم نیز به مرکز درمانی اعزام شد.

به گفته وی، این سارق سوابق کیفری متعددی از جمله سرقت و نزاع و درگیری در پرونده خود دارد و به دلیل جرایم مختلفی 8 سالی هم در زندان بود.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار