موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
181061
۲۲ مهر ۱۳۹۷
ورزش و سلامتی در مجله صبحگاهی شبکه دو؛

دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهمان برنامه «از فراز الوند»

مریم کاظمی مهمان «از فراز الوند» می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، تئاتر کودک و نوجوان در برنامه تلویزیونی «از فراز الوند» بررسی می شود.

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در گفت و گو با برنا گفت: در برنامه روز یکشنبه (22مهر)، تئاتر کودک و نوجوان را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی افزود: قرار است با دعوت از دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به موضوع تئاتر در حوزه کودک و نوجوان بپردازیم و در واقع این مسئله را از زوایای مختلف بررسی کنیم و تاثیرات فرهنگی تاتر را  بر زندگی و آینده کودکان و نوجوانان مورد تحلیل قرار دهیم.

او ادامه داد: قرار است در این برنامه به کمی و کاستی های این حوزه بپردازیم و تئاتر و دیگر هنرهای نمایشی را برای این گروه سنی مورد بررسی قرار را  دهیم.

وی در پایان یادآور شد: قرار است با توجه به اینکه روز دوشنبه روز نابینایان است، به مشکلات شهری حوزه نابینایان بپردازیم و روز سه شنبه یکی از نابینایان موفق را دعوت کنیم تا به مسائل و محدودیت های شان بپردازیم.

 

مجله صبحگاهی فراز الوند به تهیه کنندگی حمیدرضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 7:30 با اجرای محمودرضا قدیریان و محیا اسناوندی و محمدرضا یزدان پرست(کارشناس_مجری حوزه اخبار) از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. محمد مبین (کارشناس حوزه اجتماعی و اقتصادی)، مهدی هژبری (ورزشی)، غزاله پورخاکی (فرهنگ و ادب)،  عباس غفاری (تئاتر و سینما) و مینا پورنیا کارشناسان بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی هستند.

 

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار