178331
۰۷ مهر ۱۳۹۷

مهندسان اپل از کودکان باهوش شکست خوردند / برنامه زمانبدی صفحه نمایش با چند تاکتیک ساده لغو می‌شود

محدودیت‌های زمان صفحه نمایش محصولات اپل که برای نظارت والدین بر کودکان طراحی شده‌اند به سهولت توسط چند کودک لغو شده است. محدودیت‌هایی که قرار بود نرخ استفاده کودک از تلفن‌های همراه را بررسی کنند.

به گزارش کودک پرس ، با وجود این که اپل روی سیستم های نظارتی خود مانور تبلیغاتی داده بود و البته بسیاری از والدین نیز به این ویژگی امید بسته بودند اما این افزونه چندان کارامد به نظر نمی رسد.

به نظر می رسد شرکت اپل هوشبهر و زیرکی کودکان امروزی را دست کم گرفته است، چرا که کودکان موفق شده اند محدودیت های این شرکت را بشکنند.

 

از 10 روز پیش تا کنون والدین در نسخه iOS 12  به قابلیتی دسترسی دارند که می توانند نرخ فعالیت کودکان در فضای مجازی را رصد و محدود کنند اما کودکان راه هایی جالب برای شکستن این محدودیت پیدا کرده اند. برای مثال یک کودک 7 ساله پس از آن که با محدودیت زمان صفحه نمایش رو به رو شد، ابتدا  برنامه را حذف کرد و سپس آن را از فروشگاه اپل  با استفاده از نماد فضای ابری مجددا  بارگیری کرد (بازنشانی ساعت محدود کننده ) در نتیجه مجدا برای ساعت ها بازی کرد.

پدر این کودک در توییتر نوشت: ” اگرچه از این ضعف اپل ناراحتم اما به هوش فرزندم افتخار می کنم.” چندین کاربر دیگر نیز اشاره کرده اند با نصب برخی برنامه های کمکی می توان این برنامه را لغو کرد. از جمله برخی به روز رسانی های امنیتی.

 

 

 

 

 

منبع: انتخاب

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار