176729
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حسینی نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» برای کودکان و نوجوانان در بخش کودک کتابخانه عمومی ولایت اهواز برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، سیده شیما طاهری، کتابدار کتابخانه عمومی ولایت اهواز گفت: نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با حضور اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه در بخش کودک آن کتابخانه برگزار شد.

وی افزود: با آن که حماسه حسینی را بارها گفته اند و ما نیز شنیده ایم، اما هنوز در اول وصف آن مانده ایم نه کهنه شده است و نه رموز و اسرار آن به پایان رسیده است. ما تشنگان، هنوز از دریای بی کران شخصیت امام حسین علیه السلام قطره ای ننوشیده ایم.

طاهری بیان داشت: در این نشست، کتاب «مرد شمشیر و عشق: حضرت امام حسین (علیه السلام)» نوشته «مهدی مراد حاصلی» از انتشارات منادی تربیت توسط سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه ولایت معرفی و توسط اعضاء جمع خوانی شد.

 

این کتاب از مجموعه ی گذری بر زندگی 14 معصوم علیهم السلام جلد 5 می باشد که با نثری روان و قابل فهم به بیان سرگذشت امام حسین علیه السلام از کودکی تا صحنه عاشورا پرداخته است و منبعی مناسب برای کودکان و نوجوانان جهت آشنایی هر چه بیشتر آنها با این امام بزرگوار است .

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار