موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس/ورزش
176589
۲۷ شهریور ۱۳۹۷
مسابقات هاکی

مسابقات هاکی نونهالان در اراک

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور با حضور ۱۰ استان در اراک برگزار شد گفت: اراک مقام نخست مسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، عابد حقدادی  در اراک، با اشاره به نتایج مسابقه هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور اظهار داشت: این مسابقات که با حضور 10 تیم  از استان‌های مرکزی، ایلام، لرستان، قم و همدان  و تعداد  80 ورزشکار با میزبانی هیئت هاکی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

وی افزود در هاکی دو نفر استان ایلام مقام نخست و استان قم دوم شد و در هاکی سه نفره اراک مقام نخست را به دست آورد و استان‌های لرستان و قم به ترتیب دوم و سوم شدند و در مینی هاکی استان همدان مقام نخست را به دست آورد و تیم‌های اراک و قم به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان  استان مرکزی تصریح کرد: در این بازی‌ها در هاکی سه نفره مهیار محمدی از اراک آقای گل و بهترین بازیکن شد.

حقدادی عنوان کرد: این در حالی است که در مینی هاکی سینا میرزایی از اراک آقای گل شد و در متین زمانی بهترین بازیکن مسابقات مینی هاکی جشنواره فرهنگی ورزشی منطقه چهار از استان همدان شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار