موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
175278
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
خسرو سلجوقی :

محتوای گوشی کودکان را غنی کنیم/ لزوم ارائه راهکارهای ایجابی به جای سلبی

حال که 66% از بچه‌های 3 تا 5 سال از گوشی استفاده میکنند باید محتوای داخل گوشی را غنی کنیم. راهکارهای ایجابی باید مطرح کرد نه سلبی.

به گزارش کودک پرس ، سومین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تابستان ۹۷ به میزبانی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری برگزار شد.

خسرو سلجوقی مجری سند حمایت از توسعه خدمات فناوری مجازی کودک و نوجوان در این دورهمی ابتدا به معرفی سند پرداخت. سلجوقی با ارائه آمارهایی موثق از فعالیت کودکان در فضای مجازی خواستار توجه جدی‌تر و بیشتر حوزه کودک و نوجوان به مقوله فضای مجازی و تولید محتوای مناسب شد. سلجوقی گفت: حال که 66% از بچه‌های 3 تا 5 سال از گوشی استفاده میکنند باید محتوای داخل گوشی را غنی کنیم، راهکارهای ایجابی باید مطرح کرد نه سلبی.

 

 

 

 

سلجوقی به معرفی سایت Cop.ir نیز پرداخت، مطالب ارائه شده در خصوص سند حمایت از کودکان در فضای مجازی در این سایت موجود است.

سلجوقی همچنین انتقاداتی به مدل اقتصادی کانون وارد دانست، وی ضمن تاکید بر عدم توجه به چرخه اقتصادی در کانون گفت؛ کانون پرورش فکری با وجود ظرفیت‌ بسیار زیاد، به دلیل عدم توجه به چرخه و مدل اقتصادی صحیح، در تولید محصولاتی همانند دارا و سارا با شکست موجه شده است. اگر کانون بی توجهی به چرخه‌ اقتصادی را ادامه دهد شاهد شکست دیگر پروژه‌ها و محصولات این مجموعه خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار